مصطفی حسین‌خانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی گرفتن در ایران سخت‌تر از مسابقات بین‌المللی است/ پس از عمل جراحی انگیزه بیشتری پیدا کردم/ هدفم موفقیت در المپیک توکیو است

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۶:۴۷
کد خبر: ۹۴۸۴۱۴
کشتی گرفتن در ایران سخت‌تر از مسابقات بین‌المللی است/ پس از عمل جراحی انگیزه بیشتری پیدا کردم/ هدفم موفقیت در المپیک توکیو است
آزادکار تیم ملی کشتی ایران گفت: در ایران کشتی گرفتن سخت است و شاید فشار مسابقات داخلی بسیار بیشتر از رقابت‌های بین المللی باشد، چون با سبک کشتی گرفتن حریفان خود آشنا هستیم و این مسئله سختی‌کار را بیشتر می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی حسین‌خانی آزادکار تیم ملی کشتی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات جام تختی بیان کرد: خداراشکر این دور از رقابت‌ها سطح بسیار بالایی داشت، چون همه رقبای داخلی در این رویداد حضور پیدا کردند و همانطور که کادر فنی اعلام کرد، هرکشتی‌کاری که در این مسابقه شرکت نمی‌کرد، نمی‌توانست پس از این دوبنده تیم ملی را بر تن کند. همه ورزشکاران با آمادگی بالایی ظاهر شدند و خداراشکر منم با آمادگی نسبی که پس از انجام عمل جراحی روی پام داشتم، توانستم رقبای داخلی خودم را شکست دهم و حتی یک امتیاز به آن‌ها ندادم. انشاالله با حضور در اردوهای تیم ملی به آمادگی بهتری برسم چون فقط 6 ماه از عمل جراحی رباط و مینیسک زانو من گذشته و این زمان کافی نیست تا بتوانیم در یک مسابقه شرکت کنیم.

وی افزود: بنا به شرایطی که داشتم مجبور بودم در این رویدا حضور پیدا کنم و به هر نحوی خودم را به این مسابقات رساندم. نسبت به آمادگی بدنی که داشتم از عملکرد خودم راضی هستم و خداراشکر که توانستم قهرمان رقابت‌ها شوم.

حسین‌خانی اظهار داشت: پس از عمل جراحی خیلی زحمت کشیدم  و امیدوارم شدم، دور بودن چندین ماه من از مسابقات باعث شد انگیزه من دوچندان شود تا بتوانم دوباره برگردم و خودم را به آن آمادگی لازم برسانم. هرچند سخت بود ولی همیشه با خدا معامله کردمف به نظرم این حکمت خدا بود که عمل جراحی داشته باشم و پرقدرت‌تر از گذشته برگردم. انشاالله بتوانم در المپیک بهتر با حریفان خودم رقابت کنم، امیدوارم ابتدا سهمیه کسب کنم و پس از آن انشاالله مدال المپیک را به دست بیاورم.

آزادکار تیم ملی کشتی ایران در پایان گفت: از آن‌جایی که تیم‌های خارجی زیادی در این مسابقات حضور پیدا نکرده بودند، بیشتر رقبای ما داخلی بودند، همه موجودی کشتی ایران در این رویداد حاضر شدند و از آمادگی بالایی برخوردار بودند. در مرحله اول سعید داداش‌پور را با اختلاف 8 امتیاز شکست دادم و پس از با ورزشکار ارمنستان کشتی گرفتم و او را هم با 10 امتیاز شکست دادم. در مرحله پایانی هم نخودی را با 6 امتیاز مغلوب کردم، در ایران کشتی گرفتن سخت است و شاید فشار مسابقات داخلی بسیار بیشتر از رقابت‌های بین المللی باشد، چون با سبک کشتی گرفتن حریفان خود آشنا هستیم و این مسئله سختی‌کار را بیشتر می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز