امیر خوش‌خبر:

امیدوارم با کسب سهمیه المپیک، کمی درد مردم را التیام بخشیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۵:۵۱
کد خبر: ۹۴۸۴۲۶
امیدوارم با کسب سهمیه المپیک، کمی درد مردم را التیام بخشیم
سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به شرایط سختی که برای مردم ایران با اتفاق‌های ناگوار رقم خورده، گفت: امیدوارم تیم ملی والیبال با کسب سهمیه المپیک، کمی درد آن‌ها را التیام دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر در آستانه دیدار تیم ملی با کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک، گفت: خدا را شکر بازیکنان ایران خوب و سرحال هستند و مصدوم نداریم. امیدوارم فردا بازی محکم با کره داشته باشند تا با اقتدار به دیدار نهایی صعود کنیم.

وی با تاکید بر این که خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و همه چیز و جو تیم خوب است، تصریح کرد: منتظر دو مسابقه مهم پیش رو هستیم که حیاتی و سرنوشت‌ساز است و به قول سعید معروف، چیزی برای از دست دادن نداریم. مجبور هستیم پیروز میدان باشیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره بازی‌های مرحله مقدماتی و صعود ایران با 9 امتیاز کامل به مرحله نیمه نهایی، گفت: این دوره از مسابقات با اتفاقات عجیب و قریب روبه‌رو بود. مثلا تیمی مانند استرالیا که دوره آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته بود، کمپ‌های خوبی در اروپا برگزار کرده بود و با تمام توان به این رقابت‌ها آمده بود، ناباورانه خداحافظی کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وی تاکید کرد: این اتفاق عجیبی بود و نشان داد که تیم‌ها در این رقابت‌ها حاشیه امنیت ندارند؛ حتی تیم ایران. نمی‌دانم فردا چه اتفاقی در مسابقه با کره رقم می‌خورد و کره‌ای که من دیدم، بسیار مصمم است. معمولا کره‌ای‌ها مقابل تیم‌های خوب مانند ایران، به خوبی بازی می‌کنند و همیشه تیم ایران را آزار داده‌اند.

خوش‌خبر ادامه داد: بازیکنان ایران تجربه این بازی‌های سخت را دارند و حتما شرایط را درک خواهند کرد. من فکر می‌کنم با شرایط فعلی تیم ایران و این بازیکنان، انشاالله به مشکل نمی‌خوریم و وعده ما، فینال مقابل قطر یا چین و جشن صعود به المپیک.

وی تاکید کرد: امیدوارم در این شرایط سخت که برای مردم ایران با اتفاق‌های ناگوار رقم خورده، تیم ملی والیبال کشورمان با کسب سهمیه المپیک کمی درد آنان را التهام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز