هاجر دباغی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روی اشتباهات فردی بازی را به وچان واگذار کردیم/ نبود اسپانسر به لیگ بانوان ضربه می‌زند

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۰:۲۱
کد خبر: ۹۴۸۸۲۰
روی اشتباهات فردی بازی را به وچان واگذار کردیم/ نبود اسپانسر به لیگ بانوان ضربه می‌زند
بازیکن تیم سپاهان گفت: در این دوره بیشتر از همیشه شاهد انصراف تیم‌ها برای سفر به استان‌های مختلف جهت برگزاری بازی‌ها بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاجر دباغی، بازیکن تیم سپاهان درباره کیفیت نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امسال خوشبختانه لیگ‌مان خیلی بهتر شده است و به غیر از تیم شهرداری بم مابقی تیم‌ها در یک شرایط یکسان قرار دارند همین موضوع باعث جذابیت و پویایی لیگ شده است. نیم فصل دوم هم که به تازگی شروع شده نشان می‌دهد که بازی‌ها با حساسیت بیشتری نسبت به نیم فصل اول پیش می‌رود.

او اضافه کرد: اگر بخواهیم به مشکل اساسی لیگ امسال اشاره کنیم قبل از هرچیز باید نبود اسپانسر خوب را یادآوری کنیم که امسال به شدت این موضوع با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور به لیگ و تیم‌ها ضربه زده است. در این دوره بیشتر از همیشه شاهد انصراف تیم‌ها برای سفر به استان‌های مختلف جهت برگزاری بازی‌ها بودیم. در کنار این مشکلات داوری هم هستند که تقریبا 5 هفته از بازی‌های لیگ درگیر همین حواشی داوری شد ولی این بخش به نظرم جزو مشکلات اساسی به شمار نمی‌رود ولی اگر برای بهبود این بخش هم فکری شود قطعا به نفع فوتبال بانوان خواهد بود.

بازیکن سپاهان در پایان درخصوص باخت 2_0 مقابل وچان کردستان در اولین دیدار نیم فصل دوم نیز گفت: این دیدار اصلا از نظر کیفی سطح بالایی نداشت و هر دو تیم بد بازی کردیم و متاسفانه تیم ما هم از روی اشتباهات فردی گل دریافت کرد.

نظر شما