هادی سپهرزاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشته‌ دوومیدانی خالی از قهرمانان و باتجربه‌ها شده است/ پرتاب وزنه در جام فجر نشان داد بازهم می‌توانیم شانس کسب سهمیه المپیک داشته باشیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۷:۰۴:۴۷
کد خبر: ۹۴۸۹۳۰
رشته‌ دوومیدانی خالی از قهرمانان و باتجربه‌ها شده است/ پرتاب وزنه در جام فجر نشان داد بازهم می‌توانیم شانس کسب سهمیه المپیک داشته باشیم
مربی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: باتوجه به رکورد بسیار عالی که فقط در رشته پرتاب وزنه در این رقابت‌ها ثبت شد، که حتی رکورد آسیا را هم شکستند، نوید این است که رشته پرتاب وزنه هم ما شانس کسب سهمیه داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح مسابقات بین المللی جام فجر بیان کرد: سطح این دوره از رقابت‌ها تقریبا روبه پایین بود، دلیل آن هم شرکت نکردن برخی از قهرمانان کشورمان و عدم حمایت لازم در سال‌های قبل از استعدادهای جوان ما بوده است. همچنین یک سری از ورزشکاران ما از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند و رشته‌های ما خالی شده است. کسانی هم که در این دوره از مسابقات حاضر شدند، نتایج نسبتا مطلوبی به دست آوردند. آن‌ها هم فقط با حمایت خانواده یا استا‌دهایشان حضور پیدا کردند و با این شرایط سختی که در دوومیدانی حاکم است، این رکوردهای ثبت شده، بد نیست.

سپهرزاد اظهار داشت: به دلیل شرایطی که در منطقه وجود دارد، یک سری از کشورها که از قبل اعلام آمادگی کرده بودند، در این تورنمنت حضور پیدا نکردند. ولی در کل مسابقات تقریبا به صورت بین المللی برگزار شد و فقط چند کشور حاضر شدند که آن‌ها هم در رشته دوومیدانی تیم‌های قوی در آسیا ندارند. در حقیقت آن‌ها رقیب ورزشکاران ایرانی نبودند.

مربی تیم ملی دوومیدانی ایران در پایان گفت: باتوجه به رکورد بسیار عالی که فقط در رشته پرتاب وزنه در این رقابت‌ها ثبت شد، که حتی رکورد آسیا را هم شکستند، نوید این است که رشته پرتاب وزنه هم ما شانس کسب سهمیه داشته باشیم. همچنین به دلیل این که سال گذشته میلادی ما در رشته 400 متر بامانع هم توانستیم جواز حضور در رقابت‌های جهانی را بگیریم، امیدواریم در این رشته هم سهمیه کسب شود و تعداد دوومیدانی‌کاران ما در المپیک بیشتر شود.

نظر شما