ایران یک -کره جنوبی۲؛

صعود به المپیک به اما و اگر کشید/ شکست تلخ مقابل کره، امیدها را کمرنگ کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۸:۰۷
کد خبر: ۹۴۹۲۸۵
صعود به المپیک به اما و اگر کشید/ شکست تلخ مقابل کره، امیدها را کمرنگ کرد
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در گروه سوم مسابقات قهرمانی زیر 23 سال مقابل کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا و انتخابی المپیک در گروه سوم تیم امید کشورمان از ساعت 17:15 دقیقه به وقت محلی (13:45 به وقت تهران) در ورزشگاه  تینسنولانون شهر سونگلا برابر تیم المپیک کره‌جنوبی قرار گرفته است.

تیم کشورمان در این دیدار با ترکیب حبیب فرعباسی، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم زاده، رضا دهقانی، مهدی مهدی‌خانی، رضا شکاری، مهدی قائدی، محمد محبی و الله‌یار صیادمنش 11مرد اصلی تیم المپیک در دیدار با کره‌جنوبی خواهند بود.

در این دیدار که تیم ملی کشورمان در نیمه نخست نمایش ضعیفی داشت. کره جنوبی در نیمه نخست نبض بازی را در دست داشت. در دقیقه  22با شوت سنگین جانگ با دفع ناقص حبیب فرعباسی همراه شد که در ادامه لی دونگ جون توپ برگشتی را به درون دروازه فرستاد.

در ادامه بازیکنان ایران عملکرد خوبی نداشتند و کره در دقیقه 35 توسط چو کیو سونگ به گل دوم رسید. حمید استیلی  برای بهبود روند تیم در میانه زمین، دقیقه 42 علی شجاعی را به جای محمد محبی به زمین فرستاد.

نیمه نخست این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان استیلی بازی را بهتر شروع کردند و روی هم رفته نمایش بهتری نسبت به نیمه اول داشتند و بعد از چند دقیقه از آغاز این نیمه  در دقیقه 52 سانتررضا دهقانی از سمت چپ خط  به رضا شکاری رسید  و این بازیکن با یک ضربه سر موفق شد تک گل ایران را به ثمر برساند.

 در ادامه تلاش شاگردان استیلی به جایی نرسید، البته در دقایق پایانی توپ و میدان در اختیار ملی پوشان کشورمان بودو در دقیقه 91 ضربه خطرناک شجاعی توسط دروازه بان کره به کرنر رفت. بعد از نیز نورافکن یک موقعیت خوب تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد. گفتنی است با این نتیجه باید منتظر بازی بعدی این گروه که از ساعت 16:45 میان ازبکستان و چین برگزار خواهد شد.

با این نتیجه در جدول رده بندی این گروه (بدون احتساب بازی امروز دو تیم ازبکستان و چین) کره جنوبی 6 امتیازی شد و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد. ازبکستان و ایران با یک امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارندو چین بدون امتیاز در جایگاه چهارم جدول است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز