میثم نصیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

چندین ماه به دلیل بیماری از میادین قهرمانی دور بودم/ برای کشتی گرفتن در ۷۰ کیلوگرم سبک هستم

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۷:۴۷:۲۷
کد خبر: ۹۴۹۳۸۵
چندین ماه به دلیل بیماری از میادین قهرمانی دور بودم/ برای کشتی گرفتن در ۷۰ کیلوگرم سبک هستم
آزادکار تیم ملی کشتی ایران گفت: چندین ماه به دلیل بیماری که داشتم از میادین قهرمانی و شرایط ایده آل دور بودم، اما خداراشکر با قهرمانی در مسابقات جام تختی مجددا شروع خوبی داشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میثم نصیری، آزادکار تیم ملی کشتی ایران، درخصوص مسابقات بین‌المللی جام تختی کرمانشاه که موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شده بود، بیان کرد: چندین ماه به دلیل بیماری که داشتم از میادین قهرمانی و شرایط ایده‌آل دور بودم، اما خداراشکر با قهرمانی در این مسابقات مجددا شروع خوبی داشتم. سطح این دوره از رقابت‌ها باتوجه به حضور تمام مدعیان وزن 65 کیلوگرم بسیار بالا بود.

نصیری اظهار داشت: این مسابقات با 2 کیلوگرم ارفاق برگزار شد و شرایطم خیلی خوب بود. در روز دوم هم خیلی راحت سر وزن رسیدم و مشکلی نداشتم. از تمام ورزشکاران وزن 65 کیلوگرم ایران سبک‌تر هستم. نباید به این نگاه کنیم که در این سال‌ها در وزن 70 کیلوگرم کشتی می‌گرفتم. کادر فنی به خوبی از این موضوع مطلع است.

وی در رابطه به بازگشت دوباره به وزن 65 کیلوگرم افزود: وزن من نهایتا 69- 70 کیلوگرم است، خیلی از وزن کم کردن خوشم نمی‌آید، اما برای 70 کیلوگرم سبک هستم. از طرفی باتوجه به این که سال المپیک است تصمیم گرفتم شانسم را برای حضور در این رقابت‌ها امتحان کنم.

آزادکار تیم ملی کشتی ایران در پایان گفت: امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم تا به هدفم برسم. هدف اول در این وزن کسب سهمیه است و امیدوارم در نهایت اگر من نماینده ایران بودم در آن مسابقات بتوانم به هدف اصلی‌ام یعنی کسب عنوان قهرمانی که سال‌ها است دنبال آن هستم برسم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز