در دیدار روسای سازمان ورزش شهرداری و فدراسیون تکواندو مطرح شد؛

شهروندان تهرانی تکواندو را رایگان آموزش خواهند دید

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۹:۴۹
کد خبر: ۹۴۹۴۲۷
شهروندان تهرانی تکواندو را رایگان آموزش خواهند دید
در دیدار مجید رباطی ومحمدپولادگر بر اجرای طرحی موسم به زکات ورزش تکواندو در راستای آموزش این رشته ورزشی به شهروندان تهرانی تأکید شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ظهر امروز در دیدار مجید رباطی سرپرست این سازمان و محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، ایجاد تعاملات جدید و اجرای برنامه های مشترک در راستای گسترش این رشته ورزشی در میان پایتخت نشینان کلیدخورد.  

رباطی در این نشست با اشاره به زیرساخت های مطلوب شهرداری برای حضور شهروندان در عرصه آموزش و رقابت در رشته تکواندو، گفت: شهرداری تهران سالن ها و امکانات خوبی برای همگانی کردن این رشته مفرح و مدال آور ورزشی دارد و طی دهه ی گذشته نیز عملکرد خوبی در این راستا داشته است.

وی ضمن استقبال از طرح" زکات ورزش تکواندو" که از سوی پولادگر پیشنهاد شد، به علی خسروی رییس امور هماهنگی فدراسیون ها، هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد سازمان ورزش تأکید کرد؛ این برنامه بزرگ در تقویم ورزشی سازمان متبوعش لحاظ شود.

بر اساس اظهارات پولادگر، طرح یاد شده،آموزش ورزش تکواندو به لایه های مختلف اجتماعی شهروندان تهرانی را هدف قرار داده است.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان همچنین با اشاره به لزوم استفاده از پتانسل های شهرداری برای گسترش ورزش همگانی، از آمادگی این فدراسیون در خصوص برگزاری مسابقات تکواندو خانوادگی در پایتخت کشورمان، خبر داد.نشست یاد شده، امروز 22 دی ماه جاری در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد.

نظر شما