شروع به اخذ ویزا برای رقابت‌های قطر کردیم؛

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس: زمان کافی برای ایجاد تغییر در لیست داریم

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۴:۵۸
کد خبر: ۹۴۹۴۹۶
مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس: زمان کافی برای ایجاد تغییر در لیست داریم
مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز زمان کافی برای ایجاد تغییر در لیست داریم، برای بازیکنان محدودیت‌های بیشتری وجود دارد، اما انشاالله نمی‌گذاریم این موضوع به دقیقه آخر کشیده شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و مدیر اجرایی لیگ قهرمانان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعت سرخ‌پوشان پایتخت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ثبت نام کادر فنی و بازیکنان را آغاز کردیم، ثبت نام کادر فنی در تاریخ نهم دی ماه انجام شد و به تایید فدراسیون فوتبال رسید. شامل 20 نفر از افراد رسمی برگزار کننده بودند، مانند مربی، کادر پزشکی و تدارکات باشگاه. ثبت نام بازیکنان هم در تاریخ 12 دی ماه برگزار شد، نقص فنی نداشتیم و منتظر هستیم تا آیدی کارت‌ها از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما برسد. ممکن است تعداد بازیکنان افزایش پیدا کند یا تعداد آن‌ها را کاهش دهیم.

وی افزود: آزمایش‌های دوپینگ را به کمک پزشک تیم انجام دادیم که باید کلیه فعالیت‌های تیم اصلی را به مدت چهارماه با ذکر زمان و مکان تمرینات و مسابقات به کنفدراسیون آسیا اعلام کنیم و مرتبا این اطلاعات باید به روز شوند. شروع به اخذ ویزا برای رقابت‌های قطر کردیم و همینطور رایزنی‌های جهت بازی با تیم‌های کشور عربستان در کشور بی‌طرف داشتیم، به احتمال زیاد این دیدارها در شهر دبی کشور امارات خواهد بود تا بتوانیم از یار دوازدهم تیم یعنی هواداران باتعصب خود بیشتر بهره ببریم.

حسینی اظهار داشت: هنوز زمان کافی برای ایجاد تغییر در لیست داریم، برای بازیکنان محدودیت‌های بیشتری وجود دارد، اما انشاالله نمی‌گذاریم این موضوع به دقیقه آخر کشیده شود. به محض این که آی تی سی بازیکن جدید اخذ شد، ما کارهای مربوطه به کاهش یا افزایش اسامی لیست را انجام خواهیم داد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: ما ورزشگاه آزادی را برای میزبانی معرفی کردیم، کنفدراسیون آسیا هم همیشه به این موضوع افتخار کرده است و حتی به دیوارهای سالن کنفدراسیون عکس‌هایی از استادیوم آزادی و حضور بانوان در آن‌جا وجود داشت. ابتدا شهید کاظمی را معرفی کردیم اما ممکن است در پژوهشکده نفت هم تمرین داشته باشیم، این موضوع هم بنا به آلودگی هوا یا شرایط زمین می‌تواند دستخوش تغییر شود و ما زمین سوم معرفی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز