سعید دقیقی:

عملکرد نیمه دوم نشانه ظرفیت‌هاى تیم امید است

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۹:۴۶
کد خبر: ۹۴۹۸۶۱
عملکرد نیمه دوم نشانه ظرفیت‌هاى تیم امید است
بازیکن سابق تیم ملى و مسئول پروژه هاى عمرانى فدراسیون گفت: عملکرد موفق تیم امید در نیمه دوم بازى مقابل کره جنوبى نشان دهنده ظرفیت هاى ارزشمند این تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید دقیقى درخصوص بازى تیم المپیک مقابل کره جنوبى گفت: بازى بسیار سختى بود و تیم کره جنوبى قطعا یکى از بهترین تیم ها در این مسابقات است، با این وجود فکر مى کنم نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم، شکل تیمى و انسجام خوبى برابر حریف داشتیم، به آنها فرصت آنچنانى ندادیم و در مقابل موقعیت هاى خوبى بعد از گل خلق کردیم. عملکرد نیمه دوم ما نشان دهنده ظرفیت هاى واقعى این تیم است چرا که در این ٤٥ دقیقه شاهد بازى یک طرفه ایران برابر تیم قدرتمندى مثل کره جنوبى بودیم.کاملا مشخص بود که خواسته تیم امید در نیمه دوم اجرا شد.

بازیکن سابق تیم ملى افزود: ما در هر دو بازى با اشتباهات فردى به حریفان فرصت دادیم. پنالتى بازى اول و اشتباه هافبک هاى دفاعى در جاگیرى در بازى دوم باعث شد به حریفان فرصت بدهیم در حالى که مى توانستیم شکل تیمى خودمان را حفظ کنیم و به حریف هیچ موقعیتى ندهیم.حتى روى صحنه گل اول بازیکن ما فراموش مى کند که باید توپ ریباند را تعقیب کند. این مسائل حاصل تجربه کم است و با انجام بازى هاى بیشتر در آینده حل مى شود.

دقیقى گفت: پتانسیل و ظرفیت این تیم بسیار بالاست و البته هنوز هم امید ما از بین نرفته و نباید تیم را ناامید کنیم. بچه ها مى توانند بهتر و پخته تر عمل کنند. امیدوارم در بازى آخر چین را شکست بدهیم و با پیروزى کره صعود کنیم. بدون تردید کیفیت این تیم با انجام بازى هاى بیشتر بالاتر مى رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز