دلایل ضعف نیم‌فصل اول به‌نظرم بدشانسی‌های پیاپی بود؛

عاشوری: همه بازیکنان امید دوست دارند روزی پیراهن تیم بزرگسالان نساجی را بپوشند

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۴:۳۱
کد خبر: ۹۴۹۸۷۱
عاشوری: همه بازیکنان امید دوست دارند روزی پیراهن تیم بزرگسالان نساجی را بپوشند
بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: به لحاظ تامین امکانات در سفرهای خارج از مازندران اگر بیشتر توجه شود، می‌توانیم نتایج بهتری به‌دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در پی معرفی بازیکنان شاخص و مستعد تیم‌های پایه باشگاه نساجی به سراغ امیرحسین عاشوری وینگر بااخلاق و خوش‌آتیه تیم امید نساجی رفتیم.

عاشوری ابتدا درخصوص شروع فوتبال و پیوستنش به نساجی می‌گوید: فوتبالم را از مدرسه فوتبال ستارگان زیر نظر محسن زارع در سال ۸۶ شروع کردم و در ادامه از سال ۹۵ وارد نساجی شدم‌.

وی درخصوص شرایط فعلی تیم امید اظهار کرد: با روی کار آمدن کادر جدید، شرایط‌مان خیلی بهتر شده و با تمرینات بدنسازی و عالی سرمربی‌مان آقای ابراهیم مرادی، نفس تازه‌ای کشیدیم و شوک مثبتی به تیم وارد شده است.

عاشوری در مورد روند مطلوب نیم‌فصل دوم تیم امید بیان کرد: دلایل ضعف نیم‌فصل اول به‌نظرم بدشانسی‌های پیاپی بود و کمی باید بیشتر تلاش می‌کردیم، تیم امید الان در حال حاضر روند خوبی دارد و بچه‌ها باانگیزه و پرتلاش به کارشان ادامه می‌دهند تا در ادامه فصل جایگاه نسبتاً خوبی در جدول داشته باشیم، در نیم‌فصل دوم در ۵ بازی توانستم ۴ گل بزنم و انشالله ادامه‌دار باشد.

وی همچنین درباره شرایط و امکانات تیم امید عنوان کرد: به لحاظ تامین امکانات در سفرهای خارج از مازندران اگر بیشتر توجه شود، می‌توانیم نتایج بهتری به‌دست بیاوریم.

عاشوری در پایان گفت: دوست داریم شرایطی برای ما ایجاد شود تا بتوانیم در تیم بزرگسالان هم به‌کارگیری شویم، بدون شک همه بازیکنان پایه‌های نساجی دوست دارند یک روز پیراهن بزرگسالان این تیم را بپوشند.

نظر شما