مجتبی میرزاجانپور:

مسابقه با کره‌جنوبی حکم فینال را داشت

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۸:۳۳
کد خبر: ۹۵۰۴۶۷
مسابقه با کره‌جنوبی حکم فینال را داشت
بازیکن مازندرانی تیم ملی والیبال ایران گفت: دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک، حکم دیدار نهایی را داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی میرزاجانپور پس از ورود تیم ملی والیبال ایران به تهران در گفتگو با خبرنگاران درباره کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو از سوی تیم ایران، گفت: جا دارد از همه ملی‌پوشان و کادرفنی تشکر کنم. خوشبختانه به هدفی که داشتیم و برای آن سال‌ها تلاش کرده بودیم، دست یافتیم.

میرزاجانپور درباره مسابقات انتخابی المپیک در جیانگمن و شرایط تیم ایران در این رقابت‌ها، گفت: تورنمنت خیلی خوبی بود اما استرس زیادی را تجربه کردیم. مسابقه با کره سخت‌ترین دیدار ایران بود. در بازی با کره خیلی تلاش کردیم، خیلی حرص خوردیم و خیلی پوئن هم از دست دادیم، اما در نهایت در ست پنجم نتیجه مورد نظر را کسب کردیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره دیدار نهایی و مسابقه با چین میزبان این رقابت‌ها، افزود: به‌نظر من دیدار نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک یک بازی یک‌طرفه بود و ایران با شکست چین، کسب سهمیه کرد. باید یادآوری کنم که دیدار با کره‌جنوبی برای تیم ایران، حکم فینال این مسابقات را داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز