ریحانه فولادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌توان با قاطعیت درخصوص قرار گرفتن روی سکو حرف زد/ تکواندو بانوان به دنبال کسب بهترین نتیجه در بیروت است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۰۶۲۴
نمی‌توان با قاطعیت درخصوص قرار گرفتن روی سکو حرف زد/ تکواندو بانوان به دنبال کسب بهترین نتیجه در بیروت است
مربی تیم‌ملی تکواندو گفت: قطعا کادر فنی و بازیکنان تمام توان و همت خودشان را در جهت کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه خواهند گذاشت ولی از الان نمی‌توان با قاطعیت درخصوص قرار گرفتن روی سکو صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ریحانه فولادی، مربی تیم‌ملی تکواندو درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: اردوی آسیایی تکواندو از ٩ دی ماه با حضور ١٦ تکواندوکار کار خودش رو شروع کرد و اولین انتخابی درون اردویی هم ٢٨ دی برگزار خواهد شد تا تکلیف نفرات حاضر در رقابت‌ها مشخص شود.

او با اشاره به حضور تکواندوکار گواتمالایی در اردوهای تیم‌ملی گفت: قرار بود برای این دوره از اردوها یک تکواندو کار گواتمالایی نیز در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشد که این اتفاق فعلا به تعویق افتاد. ولی بازیکنان در این اردو با انگیزه و پرتلاش تمرینات خودشان رو دنبال می‌کنند به امید اینکه بتوانیم نتایج خوبی را در بیروت به دست بیاوریم.

فولادی در مورد نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شانس کسب سکو نیز توضیح داد: قطعا کادر فنی و بازیکنان تمام توان و همت خودشان را در جهت کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه خواهند گذاشت ولی از الان نمی‌توان با قاطعیت درخصوص قرار گرفتن روی سکو صحبت کرد. البته ما در بهمن ماه برای آمادگی بیشتر در قهرمانی آسیا در تورنمت ترکیه شرکت خواهیم کرد.

مربی تیم‌ملی در پایان درخصوص نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک نیز گفت: کسب سهمیه المپیک در کشور چین و فروردین ماه می‌باشد که با توجه به عملکرد بازیکنان و نتیجه کسب شده در قهرمانی آسیا در مورد اوزان و نفرات اعزامی به جمع بندی خواهیم رسید.

نظر شما