ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

بازگشت یحیی به خانه بعد از هفت سال/ واکنش عجیب سرمربی بعد از صعود به المپیک/ حسرت امیدها به نیم قرن رسید!

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۱۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۰۹۲۴
بازگشت یحیی به خانه بعد از هفت سال/ واکنش عجیب سرمربی بعد از صعود به المپیک/ حسرت امیدها به نیم قرن رسید!
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم‌ ملی والیبال

ملی‌پوشان والیبال ایران در آخرین مرحله انتخابی المپیک 2020 که به میزبانی چین برگزار شد در نهایت با شکست میزبان در خانه موفق شدند ضمن رسیدن به مقام قهرمانی، برای دومین دوره پیاپی جواز حضور در المپیک را کسب کنند. بلندقامتان ایران در المپیک 2020 توکیو در مرحله A رقابت‌ها باید به مصاف ژاپن، لهستان، ونزوئلا، کانادا و ایتالیا بروند.

بازنده هفته: تیم‌ امید

تیم فوتبال امید ایران روز گذشته در آخرین بازی خود در مرحله گروهی انتخابی المپیک 2020 به مصاف چین رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر  به سود شاگردان استیلی به پایان رسید. تیم ایران در دو بازی گذشته خود یک تساوی مقابل ازبکستان و یک باخت مقابل کره جنوبی به دست آورده بود. با توجه به دیگر نتایج این گروه تیم ایران نتوانست صعود کند و حسرت رسیدن به المپیک برای امیدها به نیم قرن رسید.

شخصیت هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق شهرخودرو، پس از جلسه با مدیران تیم مشهدی و باشگاه پرسپولیس در نهایت با سرخ پوشان به توافق رسید و قرارداد رسمی خود را امضا کرد. گل‌محمدی پیش از این هم هدایت سرخ پوشان را برعهده داشت و بعد از 7 سال دوباره به تیم سابقش بازگشت. تیم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر با هدایت گابریل کالدرون عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.

نقد هفته: ایگور کولاکوویچ

ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته نگرویی والیبال، پس از صعود تیم‌ کشورمان به المپیک 2020 تویکو در یک حرکت غیر حرفه‌ای با انتشار پستی در صفحه مجازی خود که علامت هیس را نشان می‌داد تمام منتقدینش را به سکوت دعوت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که کسب سهمیه المپیک برای فدراسیون‌نشین‌ها طبق گفته‌هایشان کاملا امری بدهی بوده بنابراین با این اوصاف صعود بلندقامتان به المپیک 2020 را نمی‌توان دستاورد چندان مهمی برای فدراسیون بدانیم که حالا سرمربی این تیم این گونه نسبت به منتقدینش گارد می‌گیرد و واکنش‌های غیر حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

مسابقه هفته: مهرام- پالایش نفت آبادان

رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال ایران در هفته گذشته با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که در یکی از بازی‌های حساس این هفته دو تیم مهرام و نفت آبادان به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با برتری 86-93 مهرام به پایان رسید. مهرامی ها که در بازی رفت در خانه نتیجه را به نفت واگذار کرده بودند در این دیدار که به میزبانی نفتی‌ها برگزار می‌شد انتقام سختی را از شاگردان حماد سامری گرفتند.

پیشنهاد هفته: استقلال- الکویت

مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز یکم بهمن ماه به میزبانی ایران و دیدار دو تیم استقلال و الکویت برگزار خواهد شد. این بازی از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که برنده آن در قطر به مصاف الریان می‌رود و تکلیف تیم صعود کننده به مرحله گروهی مشخص می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز