غلامرضا شعبانی‌بهار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حق پخش تلویزیونی به وضعیت اقتصادی ورزش کمک می‌کند/ مشکل اصلی ما عدم پخش مسابقات رشته‌هایی مانند تیروکمان است

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۵:۵۹:۳۲
کد خبر: ۹۵۱۱۴۵
حق پخش تلویزیونی به وضعیت اقتصادی ورزش کمک می‌کند/ مشکل اصلی ما عدم پخش مسابقات رشته‌هایی مانند تیروکمان است
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران گفت: از آن‌جایی که در حال حاضر صدا و سیما برای پخش مسابقات از ما هزینه می‌گیرد، اگر این اتفاق بیفتد بسیار خوب و مفید خواهد بود و به بیانی می‌تواند به وضعیت اقتصادی ورزش کمک کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی به فدراسیون‌های ورزشی بیان کرد: اصولا موضوع حق پخش تلویزیونی برای فوتبال است و آن‌ها از این مسئله سود می‌برند. اگر رسانه ملی به صورت عادلانه نه برابر، رقابت‌های ورزشی را تعریف کند. مثلا مسابقات لیگ باشگاه‌های فدراسیون را بدون این که حقی پرداخت کند، اما حداقل مبلغی بابت پخش آن درافت نکند و طبق یک برنامه پخش می‌کند.

وی افزود: تلویزیون بعضی از رشته‌های ما را اصلا پخش نمی‌کند بنابراین ما از رسانه ملی درخواست داریم مسابقات رشته‌های ورزشی که مورد توجه هستند را بیشتر پخش کند تا به این روش هم مردم را با این رشته‌ها آشنا کند و هم کمکی به فدراسیون‌ها کرده باشد.

شعبانی‌بهار اظهار داشت: از آن‌جایی که در حال حاضر صدا و سیما برای پخش مسابقات از ما هزینه می‌گیرد، اگر این اتفاق بیفتد بسیار خوب و مفید خواهد بود و به بیانی می‌تواند به وضعیت اقتصادی ورزش کمک کند. ما می‌خواهیم صدا و سیما به نوعی متقاعد شود تا طبق یک برنامه و به صورت عادلانه نسبت به اهمیت رشته‌های مختلف مسابقات اصلی که فدراسیون اعلام می‌کند را پخش کند و بابت آن پولی از ما دریافت نکند.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در پایان گفت: پخش شدن مسابقات ورزشی، رشته را توسعه و گسترش می‌دهد. اگر هم حق پخش پرداخت کنند که بهتر خواهد بود اما مشکل اصلی ما این است که صدا و سیما جز فوتبال، والیبال و چندین رشته این چنین را پخش نمی‌کند. همچنین این اتفاق باعث جذب اسپانسرهای زیادی به رشته‌هایی مانند تیروکمان می‌شود، مثلا اگر 120 دقیقه فوتبال دارد، فقط 30 دقیقه از آن را برای رشته ما بگذارد، کافی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز