سید علی میرغفاری:

تمامی امکانات لازم از طریق فدراسیون فراهم بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۴:۴۷
کد خبر: ۹۵۱۱۹۶
تمامی امکانات لازم از طریق فدراسیون فراهم بود
سرپرست تیم ملی فوتبال امید با اشاره به شرایط آماده سازی و امکانات این تیم گفت: در این دوره شاهد بیشترین حمایت و آماده سازی همه جانبه موارد مورد نیاز برای موفقیت تیم المپیک ایران بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال سید علی میرغفاری سرپرست تیم ملی فوتبال امید با اشاره به شرایط آماده سازی و امکانات این تیم گفت: در این دوره شاهد بیشترین حمایت و آماده سازی همه جانبه موارد مورد نیاز برای موفقیت تیم المپیک ایران بودیم.

وی با بیان این موضوع افزود: برنامه‌های آماده سازی تیم امید نشان دهنده حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال است. پس از اعزام به مسابقات تایلند ما دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های المپیک ازبکستان، قطر، استرالیا و اندونزی را داشتیم همچنین اردوها و سفرهای تدارکاتی و آماده سازی و بازی با تیم ملی بزرگسالان و دو باشگاه لیگ برتری که تلاش کردیم از همه فرصت‌ها و مقاطع فیفا دی استفاده کنیم. البته امکان برگزاری بازی‌های دیگری هم وجود داشت اما باشگاه‌ها بیش از این بازیکنان را در اختیار ما نمی‌گذاشتند و این مسئله برای ما مشکل ساز بود.

میرغفاری در خصوص امکانات و شرایط تیم المپیک نیز اظهار داشت: قبل از هر 3 تیم وارد سونگلا شدیم، آشپز اختصاصی و حتی روانشناس در اختیار داشتیم. غذای ایرانی برای تیم پخت می‌شد و پیش از حریفان با هزینه خودمان به این منطقه آمدیم که بازیکنان به شرایط آب و هوایی و حتی اختلاف ساعت عادت کنند. حتی پاداش‌های مرحله مقدماتی هم پیش از شروع بازی‌ها به بازیکنان تیم پرداخت شد تا دیگر هیچ مشکل و نگرانی وجود نداشته باشد. فکر می‌کنم همه چیز برای تیم فراهم بود و البته اعضای تیم و کادر فنی هم تلاش خودشان را کردند. تیم امید هیچ وقت چنین تدارکات گسترده‌ای به این شکل نداشته با این وجود متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم از گروه صعود کنیم و با اختلاف تفاضل گل از مسابقات کنار رفتیم. فراموش نکنیم که ما در سخت‌ترین قرعه ممکن قرار داشتیم و بازی‌ها را با دیدار مقابل مدافع عنوان قهرمانی شروع کردیم همچنین دومین بازی را مقابل کره جنوبی انجام دادیم که شاید بهترین تیم این دوره باشد.

نظر شما