از معراج برای ایستادن درون دروازه رخصت گرفتم؛

فرعباسی: روز خوب ما نبود و توپ‌ها به گل تبدیل نشد

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷:۴۲
کد خبر: ۹۵۱۲۲۶
فرعباسی: روز خوب ما نبود و توپ‌ها به گل تبدیل نشد
حبیب فرعباسی سنگربان نفت مسجد سلیمان در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و در هر 3 بازی سنگربان اول تیم المپیک ایران بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرعباسی در خصوص حضور خودش در ترکیب تیم امید و بازی‌های انتخابی المپیک گفت: ابتدا از استیلی و همچنین حبیبی تشکر می‌کنم که نام من را در فهرست نهایی قرار دادند و به من اعتماد کردند. امیدوارم در حد توان خودم به این اعتماد پاسخ داده باشم.

فرعباسی اضافه کرد: وقتی آن اتفاق تلخ برای معراج افتاد و مصدوم شد همه ما ناراحت شدیم. به هر حال معراج برای این تیم مدت زیادی زحمت کشید و دروازه بان اول بود. همچنین مهدی نوراللهی هم مدت‌ها است در اردوی تیم امید حضور دارد. وقتی کادر فنی تصمیم گرفتند به من اعتماد کنند ابتدا از معراج و مهدی که به جز هم پست بودن رفیق و دوست نزدیک هستیم رخصت گرفتم چون در این تیم از من قدیمی‌تر بودند و زحمت کشیدند.

دروازه بان تیم امید اضافه کرد: از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند. تلاش کردم بهترین عملکرد را در این 3 بازی داشته باشم اما حیف که این تلاش و البته زحمت همه بچه‌ها منجر به صعود نشد.

فرعباسی در پایان گفت: همه بچه‌ها، بازیکنان و اعضای کادر شبانه روز برای این تیم زحمت کشیدند. واقعا فقط می‌توان گفت حیف شد. روز ما نبود و توپ‌ها به گل تبدیل نشد، در غیر این صورت با اختلاف زیاد چین را شکست می‌دادیم و به مرحله بعدی می‌رفتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز