فاطمه هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش بانوان به آن هدفی که آیت‌الله هاشمی مدنظر داشت، نزدیک شده است/ امروز دیگر مانعی برای حضور زنان در عرصه ورزش وجود ندارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۵:۵۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۱۴۸۲
رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: امروز ورزش بانوان به آن هدفی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشت، خیلی نزدیک شده است و دیگر همه چیز بستگی به خود زن‌ها دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه هاشمی‌رفسنجانی رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا طی گفتگو با خبرنگار برنا به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی در خصوص وضعیت ورزش بانوان از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان بیان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از همان آغازین انقلاب مسئله ورزش بانوان را مطرح کرد و حتی در سال ۶۸ سخنرانی دارد تکیه به این موضوع کرده است که افراد مرتجعی در کشور هستند که دوست ندارند زنان وارد توسعه شوند، یکی از آن قسمت‌ها هم ورزش است. همان‌جا هم تاکید داشت که باید خودتان راه خودتان را باز کنید و ما هم حمایت می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه این اتفاق افتاد و زمینه برای حضور زنان در ورزش فراهم شده است. افراد زیادی در این حوزه زحمت کشیدند، طاهره طاهریان که آن زمان معاونت بانوان را برعهده داشت به همراه خواهر من فائزه اقدامات بزرگی در زمینه حضور زنان انجام دادند.

رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اظهار داشت: من فکر می‌کنم امروز دیگر مانعی برای حضور زنان در عرصه ورزش وجود نداشته باشد. دیگر این زنان هستند که باید خودشان بیش از گذشته وارد فعالیت‌های ورزشی شوند.

وی در پایان گفت: امروز ورزش بانوان به آن هدفی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشت، خیلی نزدیک شده است و دیگر همه چیز بستگی به خود زن‌ها دارد. چون دیگر اگر آن‌ها بخواهند جایی بروند، کسی نمی‌تواند برای آن‌ها مانع ایجاد کند. زمانی که محدودیت برای کسی در هر زمینه‌ای ایجاد می‌کنند، افراد سعی می‌کنند خودشان را نشان دهند. بنابراین بیشتر این مسائل باعث می‌شود هر کاری رونق بیشتری بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز