بهرام قدیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هاکی روی چمن هم می‌تواند به اندازه داخل سالن موفق باشد/ پس از ۵۱ سال هاکی وارد ورزش‌های آموزشگاهی شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۹:۳۴
کد خبر: ۹۵۱۶۶۱
هاکی روی چمن هم می‌تواند به اندازه داخل سالن موفق باشد/ پس از ۵۱ سال هاکی وارد ورزش‌های آموزشگاهی شد
رئیس فدراسیون هاکی گفت: ما در بخش هاکی روی چمن هم می‌توانیم به اندازه داخل سالن موفق شویم، در حال حاضر یک زمین هشت هزار متری در استادیوم آزادی را برای این موضوع در نظر داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص انتصاب‌اش به عنوان رئیس انجمن هاکی داخل سالن آسیا بیان کرد: باتوجه به پیشینه‌ای که در فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی داشتم، از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان رئیس انجمن آسیایی هاکی داخل سالن انتخاب شدم. باتوجه به این که ایران در رشته هاکی داخل سالن بسیار قوی است، این موضوع می‌تواند کمک زیادی به هاکی کشور ما کند. همچنین تفاهم‌نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش در رابطه با بخش بانوان بستیم‌، پس از 51 سال هاکی وارد ورزش‌های آموزشگاهی شد و دانش‌آموزان می‌توانند در این رشته فعالیت کنند.

وی افزود: از این طریق می‌توانیم هاکی را در بخش همگانی توسعه بدهیم و همچنین هاکی روی چمن گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد. قرار است میزبانی جام جهانی هاکی داخل سالن را داشته باشیم.

قدیمی اظهار داشت: ما در بخش هاکی روی چمن هم می‌توانیم به اندازه داخل سالن موفق شویم، در حال حاضر یک زمین هشت هزار متری در استادیوم آزادی را برای این موضوع در نظر داریم. همچنین رییس کنفدراسیون آسیا درخواست دارد با وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیداری داشته باشد‌.

رئیس فدراسیون هاکی در پایان گفت: با وجود این انتصاب قطعا قدرت بین‌المللی ما در رشته هاکی بیشتر خواهد شد، البته همین الان هم در حال رقابت با سوئیس هستیم. اگر وزارت ورزش هم برای سال آینده نگاه ویژه‌تر داشته باشد، در بخش بانوان هم می‌توانیم اعزام‌های بیشتری داشته باشیم و این حوزه را هم توسعه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز