سطح داوری‌ها نسبت به قبل بهتر شده است؛

خواجوی: اهمیتی به صحبت‌های نیازمند نمی‌دهم/ وچان شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۶:۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۵۱۶۶۸
خواجوی: اهمیتی به صحبت‌های نیازمند نمی‌دهم/ وچان شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد
دروازه‌بان تیم وچان کردستان گفت: قطعا وچان شانس قهرمانی دارد از روز اول هم با همین هدف درلیگ حاضر شدیم و تا روز پایان هم به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم بانوان وچان کردستان، درباره پیروزی مقابل پالایش گاز ایلام در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه هفته دوم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را با یک پیروزی ارزشمند مقابل تیم خوب پالایش گاز آغاز کردیم. بازی خیلی خوبی بود و اکثر بازیکنان هم طبق برنامه‌های کادر فنی پیش رفتند که در نهایت هم این هماهنگی منجر به برد 4- صفر مقابل پالایش شد.

او در مورد کیفیت لیگ برتر فوتبال بانوان نیز توضیح داد: امسال واقعا لیگ بانوان پویاتر شده است و اکثر تیم‌ها خیلی خوب و قدرتمند در لیگ ظاهر شدند و امیدوارم همین روند تا پایان فصل ادامه دار باشد. البته در کنار سطح فنی لیگ باید به داوری‌های خوب این فصل هم اشاره کنم به ویژه به داوری بازی مقابل پالایش که خیلی عالی بود و اصلا اشتباه فاحشی را در این دیدار نداشتیم. در این دوره یکسری از داورهای قدیمی هم به بخش داوران اضافه شدند مانند ذکایی، نوروزی که از دوارن قدیمی هستند و واقعا قضاوت‌های خوب و به دور از حاشیه‌ای را انجام می‌دهند.

گلر تیم وچان کردستان درباره صحبت‌های اخیر پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم سپاهان، درخصوص مقایسه ثبت کلین شیت بین لیگ برتر آقایان و بانوان نیز گفت: در این مورد اینگونه صحبت‌ها برایم اهمیتی ندارد. من در لیگ بانوان بازی می‌کنم و در این بخش هم یک رکورد را به ثبت رساندم آن‌هم به اسم خودم و همین مسئله صرفا برایم اهمیت دارد.

خواجوی در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: قطعا وچان شانس قهرمانی دارد از روز اول هم با همین هدف در لیگ حاضر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز