پوران عباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شهرداری گرگان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است/ بازیکن خارجی که جذب کردیم قدر نیست ولی می‌تواند به ما کمک کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۷:۰۳:۵۱
کد خبر: ۹۵۱۶۹۹
شهرداری گرگان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است/ بازیکن خارجی که جذب کردیم قدر نیست ولی می‌تواند به ما کمک کند
سرمربی تیم بسکتبال بانوان سپهرداد گفت: لیگ خوبی و منظمی را داریم و فکر می‌کنم چون اکثر ملی‌پوشان در تمام تیم‌ها تقسیم شدند شرایط برای همه متعادل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پوران عباسی، سرمربی تیم بسکتبال سپهرداد، درباره دیدار با شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی آرام و خوبی بود و به نظرم شهرداری گرگان با در اختیار داشتن بازیکن‌های خوب و با تجربه‌ای مانند شادی عبدالوند، زهرا شیدایی و ... تیم بسیار خوب و قدرتمندی را بسته است. در این دیدار هم بسیار عالی ظاهر شدند. من فکر می‌کنم شهرداری گرگان امسال یکی از مدعیان اصلی برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی است.

او در مورد کیفیت لیگ برتر بانوان نیز توضیح داد: لیگ خوبی و منظمی را داریم و فکر می‌کنم چون اکثر ملی‌پوشان در تمام تیم‌ها تقسیم شدند شرایط برای همه متعادل است و فقط یکی یا دو تا تیم هستند که در مقایسه با سایر تیم‌ها ضعیف هستند.

وی افزود: تنها مشکلی که امسال می‌توانم به آن اشاره کنم زمان برگزاری مسابقات است که همه دیدارها در یک روز و یک ساعت مشخص برگزار می‌شود این موضوع از نظر نظم خوب است ولی متاسفانه ما حتی یک بازی هم از گروه دیگر را ندیدم  و این اصلا خوب نیست.

سرمربی سپهرداد در مورد جذب بازیکن خارجی برای اولین بار توسط این تیم در تاریخ لیگ بسکتبال بانوان گفت: با توجه به اینکه سپهرداد امسال اسپانسر نداشت نتواستیم بازیکن باتجربه و ملی‌پوش را جذب کنیم در همین راستا تیم را با یکسری بازیکن جوان بستیم و زمانی که دیدیم بازیکن‌ها همه با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند تصمیم گرفتیم که برای تقویت تیم‌مان یک بازیکن خارجی جذب کنیم که این اتفاق هم خوشبختانه افتاد. هرچند بازیکن خیلی قدری نیست ولی قطعا برای تیم ما کارآمد خواهد بود.

عباسی در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: قهرمانی یکسری متریال می‌خواهد که تیم ما در حال حاضر آن را ندارد ولی ناامید نیستیم و قطعا برای کسب سکو تلاش خواهیم کرد اما فعلا تمرکزمان قرار گرفتن بین چهار تیم برتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز