نصیرزاده باید به موقع صحبت کند؛

انصاری‌فرد: اگر AFC حق میزبانی را از تیم‌های ایرانی بگیرد، قطعا در مسابقات حضور نخواهیم داشت/ کویت چون در فوتبال حرفی برای گفتن ندارد، در مسائل سیاسی سر بلند کرده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۰:۵۶
کد خبر: ۹۵۱۸۷۳
انصاری‌فرد: اگر AFC حق میزبانی را از تیم‌های ایرانی بگیرد، قطعا در مسابقات حضور نخواهیم داشت/ کویت چون در فوتبال حرفی برای گفتن ندارد، در مسائل سیاسی سر بلند کرده است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران آسیا دارد و ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت هایی درخصوص مسائل مختلف انجام داد.

انصاری فرد درباره وضعیت آنتونی استوکس توضیح داد: ما در حال مذاکره با دو بازیکن خارجی هستیم که اگر نهایی شود به اطلاع هواداران می رسانیم.

وی درباره تصمیم کنفدراسیون آسیا برای گرفتن میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ایران گفت: این تصمیم قطعی نیست و در کمیته مسابقات این تصمیم گرفته شده است. متاسفانه اغلب کارکنان AFC از هندی ها هستند که در فوتبال حرفی برای گفتن ندارند و به این کارهای روانی متوسل می شوند. کویت هم که همیشه در مسائل سیاسی و جنگ هایی که اطرافش اتفاق افتاده دست به دامان ایران بوده است، سر بلند کرده و این پیشنهاد را داده است. این موضوع از کمیته مسابقات به کمیته اجرایی می رود و تصمیم گیری می کند و ما باید از این اتفاق پیشگیری کنیم. جلسه ای در وزارت ورزش با آقای علی نژاد معاون وزیر داریم تا موضع رسمی مان را اعلام و از این اتفاق جلوگیری کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا باشگاه های ایران از لیگ قهرمانان آسیا کنار می کشند، تاکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد اصلا در مسابقات شرکت نمی کنیم چون اعتقاد داریم که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در بین هواداران آسیا دارد و ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم. در فینال باشگاه های آسیا وقتی آقای اینفانتینو رئیس فیفا آمد واقعا از این شکوه تعجب کرده بود. با اینکه پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده بود نهایت احترام را گذاشتند و خویشتندار بودند و این را نمی شود نادیده گرفت.

انصاری فرد تصریح کرد: از AFC و فیفا متعجبم که می گویند مسائل سیاسی نباید وارد فوتبال شود اما حرف های سیاسی مطرح می کنند که با شعارهایشان متناقض است و ضربه بزرگی به آبرو و حیثیتشان وارد می شود.

وی تاکید کرد: تیم هایی که در تهران و شهرستان ها بیشترین تماشاگر را برای بازی های آسیایی دارند چطور می خواهید با مسائل سیاسی از حضور در مسابقات محرومشان کنید. گناه هواداران ما چیست. ایران جزو امن ترین کشورهای منطقه و غرب آسیا است. همین عربستان هر آن به خاطر جنگی که با یمن دارد ممکن است توسط پهبادهای یمنی مورد حمله قرار بگیرد ولی ما نه داخل جنگ هستیم نه مشکلی داریم. چطور عراق و عربستان می توانند میزبان باشند ما نمی توانیم. این موضوع نشان می دهد بحث های سیاسی مطرح است و ما نباید زیر بار این داستان برویم. چون هرچقدر عقب برویم جسارت بیشتری پیدا می کنند. فیفا باید عاقلانه و به دور از مسائل سیاسی عمل کند. فیفا دارد آبرو و اعتبار خود را می برد و این برای فیفا و AFC  یک آزمون و راستی آزمایی است تا نشان بدهند بحث های سیاسی مطرح نیست.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مصاحبه نصیرزاده مبنی بر اینکه اگر ما از مسابقات انصراف بدهیم دو سال محروم می شویم، گفت: من نمی دانم هدف ایشان از این صحبت ها چیست. آقا ما محروم هم بشویم نباید زیر بار این تحریم ها برویم. این چه صحبتی است وقتی ما هنوز موضعمان را مشخص نکرده ایم و داریم رایزنی می کنیم. کمیته اجرایی هنوز نیامده است. نمی دانم ایشان چرا هر بار خودش را وسط می اندازد. او ناامیدی بین مردم انتشار می دهد و نصیرزاده باید بهتر از این عمل کند و به موقع صحبت کند. چرا مردم را ناامید می کند. حتی اگر این اتفاق هم بیفتد ما نباید زیر بار این داستان برویم.

وی درباره وضعیت علیپور که پست گلایه آمیزی به خاطر مسائل مالی منتشر کرده، اظهار کرد: من این پست را ندیدم. ما خداراشکر تا به الان هیچ بدقولی درباره بازیکنان نداشته ایم. جا دارد از آنها تشکر کنم که کمی و کاستی هایی که بوده تحمل کرده اند ولی ما سعی کرده ایم امسال به تعهداتمان عمل کنیم. از بازیکنان تشکر می کنیم که برخی شان طلب هایی از گذشته دارند اما با ما همکاری کرده اند و واقعا جا دارد صمیمانه از آنها تشکر کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی تراکتور اظهار کرد: آقای گل محمدی هم گفتند اولین اولویت ما این است که بازی اول را به خوبی پشت سر بگذاریم. من مطمئنم تماشاگران خوب ما آن روز ورزشگاه را پر خواهند کرد و یک بازی خیلی جذابی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم شکست بازی رفت را جبران کنیم.

وی در پاسخ به اینکه پس اگر میزبانی به صورت قطعی از ما گرفته شود پرسپولیس و تیم های دیگر حاضر نخواهند شد؟ گفت: بله. این حق ما است چون ما ثابت کرده ایم مشکلی برای برگزاری مسابقات نداریم و تصمیم آنها ناعادلانه است اما امیدواریم که این اتفاق رخ ندهد.

انصاری فرد در پاسخ به اینکه اگر یک درصد بخواهیم در رقابت ها بازی کنیم، ممکن است در چه کشوری میزبان رقابت ها باشیم، تاکید کرد: ما اصلا به این مسئله فکر نمی کنیم. باشگاه و هواداران ما زیر بار این مسئله نمی روند. هواداران ما خیلی وقت است انتظار شروع بازی های آسیایی را می کشند تا به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند و اگر AFC بخواهد این میزبانی را از ما بگیرد قطعا شرکت نمی کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه اگر مسئله حل شود مشخص هست ما در چه کشوری از تیم های عربستانی میزبانی خواهیم کرد، گفت: ما در امارات طرفداران بیشتری داریم و احتمالا در این کشور برگزار می کنیم.

وی درباره بازی های تیم ملی امید و حذف آن از رقابت ها اظهار کرد: متاسفانه هر دوره این بحث ها مطرح شده و همیشه امیدهای ما برای بازی های مقدماتی المپیک بهترین هایی بودند که در آن بازی ها شرکت کردند اما نقص بزرگی که همیشه داشته ایم و به محرومیت از حضور در بازی های المپیک منجر شده این است که کارشناسی نکرده ایم و ندیده ایم واقعا مشکل چیست؟ اگر کارشناسی کرده ایم هم برای رفع نقاط ضعف تلاش نکرده ایم و این سریال تا الان ادامه پیدا کرده است.

انصاری فرد در پاسخ به اینکه آیا موافق جابجایی فرهاد مجیدی و استیلی در آن مقطع بودید، گفت: این در حیطه وظیفه من نبود و اظهارنظری نمی کنم اما به نظرم ایشان خیلی بهتر عمل می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز