با استعلام فدراسیون بازیکن جذب کردیم؛

حمیداوی: عزت، شرف و اقتدار ایران از هر رویداد ورزشی مهم‌تر است

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۱:۲۹
کد خبر: ۹۵۱۹۵۹
حمیداوی: عزت، شرف و اقتدار ایران از هر رویداد ورزشی مهم‌تر است
مالک باشگاه شهرخودرو گفت: عزت و شرف و اقتدار ایران از هر رویداد ورزشی برای ما مهم‌تر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد حمیداوی بعد از جلسه 4 باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به منظور تصمیم‌گیری درخصوص حضور در این رقابت‌ها با توجه به تصمیم AFC مبنی بر برگزاری بازی نمایندگان ایران در کشور ثالث اظهار داشت: همانطور که قبل از جلسه هم گفته بودم قرار شد فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در صورت قبول این موضوع تبعات دیگری هم نه تنها برای فوتبال بلکه برای ورزش ما داشته باشد و بعد از قبول این موضوع، عدم میزبانی به دیدارهای ملی هم سرایت کند و نه تنها فوتبال بلکه تمام مسابقات ورزش را در برگیرد که باعث پایین آمدن کیفیت و ارزش ورزش کشور می‌شود. عزت و شرف و اقتدار ایران از هر رویداد ورزشی برای ما مهم‌تر است.

مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به این سوال که قرار بود سه‌شنبه پلی‌آف را برگزار کنند و حالا تکلیف چه می‌شود گفت: در نامه‌ای که روز گذشته به فدراسیون فوتبال ارسال شده، 5 روز بعد از سه‌شنبه به عنوان زمان دوم برگزاری دیدار پلی‌آف ما در خارج از ایران تعیین شده است که باید کشور ثالث را معرفی کنیم که امروز بعد از این جمع بندی تصمیم گرفته شد شرکت نکنیم.

حمیداوی درخصوص اینکه نفوذ تاج چقدر می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند، افزود: امیدوارم با کمک تاج و تیمی که در AFC داریم بتوانیم حقمان را برگردانیم.

وی درباره شرایط شهرخودرو در اولین حضور سرآسیایی و تغییرات در کادرفنی شهرخودرو گفت: از بوشهری‌های عزیز گله داریم چون دیروز نه تنها میزبانی نکردند بلکه اتفاقات بدی رخ داد. امروز گزارش ناظر و داور به فدراسیون می‌رسد؛ 90 دقیقه از بلندگوها فحش شنیدیم که به هیچ عنوان زیبنده بازی نبود. بعد از اخراج مهاجم بوشهر عملا تنها حاشیه بود و فوتبالی ندیدیم.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره نامه شاهین بوشهر به کمیته تعیین وضعیت و اعتراض به 2 بازیکن این تیم و تغییر نتیجه بازی به 3 بر صفر عنوان کرد: وقتی فدراسیون کارت بازیکن را صادر می‌کند و ما هم تمام مراحل را برای فسخ و بستن قرارداد طی کرده ام و از طرفی استعلام هم گرفته‌ایم و بعد از آن اقدام به بستن قرارداد کرده‌ایم عملا هیچ مشکلی نمی‌تواند وجود داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز