محمد پنجعلی:

باید منطقی از حق فوتبال ایران برای میزبانی دفاع کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۷:۲۴
کد خبر: ۹۵۲۰۹۲
باید منطقی از حق فوتبال ایران برای میزبانی دفاع کنیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: انتظارم این است که مسئولان ورزش کشور به صورت منطقی و با استناد به قانون مقابل تصمیم غلط کنفدراسیون فوتبال آسیا بایستند تا حق میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: واقعا نمی دانم ملاک تصمیم کنفدراسیون فوتبال اسیا از سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا چیست چرا که به نظر نمی رسد منطقی پشت این اتفاق باشد؛ به همین دلیل امیدوارم بدون جار و جنجال از حق میزبانی ایران دفاع کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جنجال درست نیست و جواب نمی دهد آنچه مسلم است حق با ایران است و از مسئولان ورزش کشور انتظار داریم با قدرت و با توسل به منطق نگذارند حق ایران تضییع شود. قطعا با قانون می توانیم مقابل کنفدراسیون اسیا و تصمیم غلطی که گرفته بایستیم.

پنجعلی تصریح کرد: نباید به این رای و خواسته غیرمنطقی که تیم های ایرانی نباید در لیگ قهرمانان اسیا در کشورمان میزبان باشند، بگذریم چراکه اگر بپذیریم قطعا از میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی هم محروم می شویم پس باید با قدرت پیگیری کنیم تا حقی از ایران و اهالی فوتبال ضایع نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز