ناصر شهنازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ والیبال امسال سخت‌ترین دوره خود را سپری می‌کند/ در زمان اوج آمادگی مجبور شدیم به تعطیلات برویم

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۲:۵۶
کد خبر: ۹۵۲۱۰۵
لیگ والیبال امسال سخت‌ترین دوره خود را سپری می‌کند/ در زمان اوج آمادگی مجبور شدیم به تعطیلات برویم
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: لیگ والیبال امسال سخت‌ترین دوره خود را سپری می‌کند که فکر می‌کنم 7 یا 8 تیم جزو مدعیان اصلی برای قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا، درباره دیدار با شهرداری ورامین پس از 50 روز تعطیلات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همانطور که در جریان هستید رقابت‌های لیگ برتر برای اولین‌بار با تعطیلات بلند مدت مواجه شد البته این اتفاق تلخ در نهایت به کسب سهمیه المپیک برای ملی‌پوشان کشورمان همراه شد که کام همه را شیرین کرد و احساس می‌کنم با وجود ضررهایی که باشگاه‌ها در این مدت متحمل شدند ولی حمایت‌های خود را از تیم‌ملی کشورمان را به خوبی نشان دادند.

او اضافه کرد: ما در زمان اوج آمادگی مجبور شدیم به این تعطیلات برویم و در این مدت هم 12 روز خودمان تمرینات را تعطیل کردیم و سپس اردوها را برگزار کردیم و تلاش کردیم با برگزاری چند دیدار تدارکاتی بازیکن‌ها از آمادگی دور نشوند. شهرداری ورامین تیم خوبی است و در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد بنابراین فکر نمی‌کنم بازی خیلی آسانی را هر دو تیم داشته باشیم. امیدوارم در این دیدار هم مانند روزهای اوج‌مان باشیم تا یک پیروزی ارزشمند را پس از تعطیلات به دست بیاوریم.

شهنازی با اشاره به فشردگی لیگ تا پایان سال نیز ادامه داد: سازمان لیگ امسال مجبور شد به دلیل شرایط خاصی که والیبال دارد لیگ را خیلی فشرده برگزار کند. البته اینکه در هفته دو بازی انجام می‌گرد چیزی عجیبی در دنیا نیست ولی برای کشور ما با اقلیمی که دارد واقعا سخت است چرا که فاصله استان‌ها زیاد است و قطعا در این فشردگی ما شاهد آسیب دیدگی‌هایی هم خواهیم بود مصدومیت‌هایی که جزو ورزش حرفه‌ای است ولی به هر جهت کار را برای باشگاه‌ها در رسیدن به اهداف شان دشوار می‌کند.

سرمربی سایپا در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیمش اظهار کرد: لیگ والیبال امسال سخت‌ترین دوره خود را سپری می‌کند که فکر می‌کنم 7 یا 8 تیم جزو مدعیان اصلی برای قهرمانی هستند. ما هم تلاش می‌کنیم قطعا جزو مدعیان باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

نظر شما