ایرج رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مربی‌های خارجی هم کار بزرگی برای تیم ایران نکردند/ عدم هماهنگی ضعف هندبال کشورمان است/ مقابل بحرین فرصت‌سوزی کردیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۸:۳۷
کد خبر: ۹۵۲۱۳۷
مربی‌های خارجی هم کار بزرگی برای تیم  ایران نکردند/ عدم هماهنگی ضعف هندبال کشورمان است/ مقابل بحرین فرصت‌سوزی کردیم
کارشناس هندبال گفت: در دو بازی اخیر تیم‌ملی قدرت و هماهنگی خوبی را از تیم شاهد بودیم که به نظرم اگر خوب ریکاوری کنیم و از نظر روحی افت نکینم می‌توانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایرج رضایی، کارشناس هندبال، درباره شکست تیم‌ملی ایران برابر بحرین در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود که اگر به نظرم فرصت‌ها را از دست نمی‌دادیم شاید الان برنده این دیدار تیم ایران بود. در نیمه اول خوب شروع کردیم ولی خوب ادامه ندادیم اما در نیمه دوم خیلی خوب امتیاز گرفتیم ولی اینجا هم در 7 دقیقه آخر با بدشانسی روبرو شدیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. البته نباید فراموش کنیم که ما مقابل تیم بحرین یکی از پر افتخارترین و قدرترین تیم آسیا بازی کردیم.

او در مورد شانس کسب سهمیه جهانی نیز توضیح داد: امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم. در دو بازی اخیر تیم‌ملی قدرت و هماهنگی خوبی را از تیم شاهد بودیم که به نظرم اگر خوب ریکاوری کنیم و از نظر روحی افت نکینم می‌توانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم.

سرمربی خیبر اراک در پایان در خصوص عمکلرد کادرفنی نیز گفت: ما در گذشته هم مربی خارجی داشتیم که کار خیلی بزرگی برای این تیم نکردند. فکر می‌کنم حبیبی و دستیارانش به خوبی در این مدت از پس تیم برآمدند و نتایج خوبی را به دست آورند. نیمه دوم همیشه به نیمه مربیان مشهور است که در دیدار مقابل بحرین به خوبی دیدیم که عملکرد کادرفنی خوب بود. یکی از نیازهای اصلی هندبال ایران برای جبران ضعف‌هایش هماهنگی تیم است که به دلیل نبود لژیونرها تیم یک شکلی نداریم. در کنار این بازی‌های تدارکاتی هم خیلی موثر است که مشکلات اقتصادی تاثیر زیادی روی کاهش این بازی‌ها قبل از اعزام تیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز