رییس فدراسیون قایقرانی:

پاروزنان ما در المپیک ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت/ به عنوان رییس فدراسیون به تمام ورزشکارانم ایمان دارم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۴:۲۱
کد خبر: ۹۵۲۱۴۷
پاروزنان ما در المپیک ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت/ به عنوان رییس فدراسیون به تمام ورزشکارانم ایمان دارم
رییس فدراسیون قایقرانی با تاکید براین که حضور نمایندگان قایقرانی در المپیک ۲۰۲۰ خواهند داشت اظهار داشت: هرچند با حضور رقیبان قدرتمند مسیر سختی را پیش رو داریم اما در توکیو حضور خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا سهرابیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان این که ملی‌پوشان قایقرانی ایران این روزها برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک تمرین می‌کنند، گفت: هرچند با حضور رقیبان قدرتمند، مسیر سختی پیش رو داریم اما در توکیو حضور خواهیم داشت.

رییس فدراسیون قایقرانی با توضیح این مطلب که  از اسفند رقابت‌ها‌ در رشته‌های مختلف قایقرانی  آغاز می‌شود، خاطر نشان ساخت: کسب سهیمه المپیک مهم‌ترین الویت ما است و در این راستا همه  امکانات را باتوجه به شرایط کنونی مهیا و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.  

او با اشاره به سفر احمد احمدی در اسفندماه به ابوظبی، این نکته را مورد توجه قرار داد که وی در ماه‌های اخیر در اسپانیا بوده و ضمن پرداختن به تمرین در یک مسابقه هم شرکت کرده‌ است.

سهرابیان همچنین با اعلام این خبر که اردوی برون مرزی  ملی پوشان آبهای آرام فروردین‌ ماه سال آینده با کمک حامی مالی بخش خصوصی برگزار می‌شود، توضیح داد که در رشته‌های مختلف این فدراسیون در پی مهیا کردن شرایط آماده سازی ورزشکاران است.

وی همچنین از حضور  تیم ملی آبهای آرام در پیکارهای  قهرمانی آسیا  خبر داد و اظهار داشت: ملی پوشان این رشته با حضور تیم‌های قدرتمند آسیا و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: هم اکنون تیم ملی مردان در قشم و عسلویه حضور دارند و بانوان ملی‌پوش نیز در حال حاضر در تهران تمرینات‌شان را ادامه می‌دهند تا عازم  بوشهر شوند.

وی توضیحاتی را در خصوص سایر رشته‌های قایقرانی نیز ارائه داد و در ارتباط با  رقابت‌های انتخابی المپیک اسلالوم گفت: تایلند میزبان رقابت‌های انتخابی این رشته است و نمایندگان ایران دراین رشته برای این مسابقات نیز آماده می‌شوند.

سهرابیان همچمین خبرداد که تیم ملی  در اردیبهشت‌ ماه باید برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک روئینگ عازم کره‌جنوبی شوند.

وی با اشاره به رقبای آسیایی و اروپایی در مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: کارمان  بسیار سخت است، بسیار به موفقیت ملی پوشان خود امیدوار هستم  و به عنوان رییس فدراسیون به تمام ورزشکارانم ایمان دارم.

رییس فدراسیون قایقرانی افزود: می‌دانم آن‌ها تلاش خود را می‌کنند و می‌توانم بگویم که قایقرانی در المپیک ۲۰۲۰ حضور خواهد داشت.

سهرابیان  درخصوص برنامه‌ریزی این فدراسیون برای رده‌های پایه نیز گفت: باتوجه به نگاه ویژه‌ای  که به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ داریم  تیم‌های ملی جوانان و زیر ۲۳ سال را فعال کرده‌ایم.

 وی ادامه داد: ما بدون توجه به نتایجی که ممکن است تیم ملی جوانان و زیر 23 سال  آبهای آرام  دراین رقابت‌ها کسب کنند را به رقابت‌های جهانی و تیم جوانان روئینگ  و رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام کردیم.

این مقام مسئول در قایقرانی مهم‌ترین مشکل فدراسیون‌های المپیکی را شرایط اقتصادی عنوان کرد و افزود: البته در حال حاضر تمامی فدراسیون‌ها درگیر این موضوع هستند. هر چند کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به ما کمک می‌کنند و در این مدت اعضای هیات رییسه و هیات‌های استانی نیز کنار ما بودند. اما با توجه به شرایط این به حمایت بیشتری نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز