رییس اسبق سازمان تربیت بدنی کشور:

باید مقابل رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مقاومت کنیم/ از قبل باید در کنفدراسیون فوتبال آسیا موثر واقع می‌شدیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۱:۱۸
کد خبر: ۹۵۲۳۶۴
باید مقابل رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مقاومت کنیم/ از قبل باید در کنفدراسیون فوتبال آسیا موثر واقع می‌شدیم
سید مصطفی هاشمی طبا گفت: به هیچ وجه نباید مقابل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کوتاه بیاییم و باید مقاومت کرده و نپذیریم که در کشور دیگر میزبان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رییس اسبق سازمان تربیت بدنی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سلب میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان اسیا گفت: حرکت های مقطعی جواب نمی دهد باید از قبل در اسیا نفوذ داشته باشیم و هر چند دو عضو داریم اما باید فعال باشند.

سید مصطفی هاشمی طبا تصریح کرد: در مقطع کنونی باید مقاومت کنیم و تبعات آن را هم بپذیریم چرا که اگر کوتاه بیاییم بعد از آن هر روز اتفاق جدیدی را به ضرر ایران رقم خواهند زد  به همین دلیل تاکید می کنم باید مقاومت کرده و اعلام کنیم این رای را قبول نداریم و حاضر نیستیم در کشور دیگری میزبانی کنیم .

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: آنچه مسلم است  ایران کشور قدرتمندی در فوتبال قاره کهن است و نبود ایران در رویدادهای مختلف  ابتدا موجب خسران کنفدراسیون فوتبال اسیا خواهد شد به همین دلیل شایسته است که برای دفاع از فوتبال ایران با این رای کنار نیاییم و مقاومت کنیم.

هاشمی طبا با اشاره به اهمیت حضور فعال در تصمیم گیری های کنفدراسیون فوتبال اسیا گفت: واقعیت ان است که خودمان به کاندیدای بحرینی کنفدراسیون رای دادیم و از این کاندیدا حمایت کردیم و فکر می کردیم به سود ایران است اما اینگونه نبود و الان هم باید مقاومت کنیم.

نظر شما