امیدوارم وزیر ورزش حمایت همه جانبه‌ای را از این بخش داشته باشند؛

جوادی: با حضور دکتر ابطحی تحولات گسترده‌ای درصندوق حمایت صورت گرفته است

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۳:۱۳
کد خبر: ۹۵۲۵۰۰
جوادی: با حضور دکتر ابطحی تحولات گسترده‌ای درصندوق حمایت صورت گرفته است
پیشکسوت مدال آور کشتی جهان با قدردانی از اقدامات اخیر صندوق حمایت گفت: از وقتی دکتر ابطحی مسئولیت صندوق حمایت را برعهده گرفته این صندوق متحول شده و حقیقتاً از پیشکسوتان و قهرمانان حمایت می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم جوادی دارنده چهار مدال طلا جهان و یک برنز المپیک بیان داشت: امسال سال المپیک بوده و همه باید برای موفقیت کاروان ورزش کشور در عمل ازقهرمانان حمایت کنیم. کمیته المپیک به عنوان متولی ورزش المپیک باید تمرکز بیشتری داشته و از وضعیت قهرمانان اعزامی بیشتر مطلع باشد .

وی درمورد عملکرد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نیز اظهار داشت: از وقتی دکتر ابطحی مسئولیت صندوق حمایت را برعهده گرفته این صندوق متحول شده و حقیقتاً از پیشکسوتان و قهرمانان حمایت می کند.

جوادی افزود: درخواست من از وزیر و مسئولان ورزش این است که از این صندوق، حمایت همه جانبه ای صورت و بودجه بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد.

قهرمان بلندمرتبه کشتی جهان، المپیک و پرافتخارترین کشتی گیر سبک وزن تاریخ گفت: درگذشته قهرمانان همدیگر را درمراسم تشییع می دیدند اما با ابتکار دکتر ابطحی برای متولدین هر ماه مراسم تولد برگزار می شود که در روحیه آنها تاثیر بسیارخوبی دارد. حتی چند روز قبل یکی از قهرمانان بزرگ به من گفت "بنده مدتها مریض و افسرده بودم اما با حضور در مراسم تولدم که ازسوی صندوق برگزارشد به زندگی امیدوارشده و روحیه گرفتم".

جوادی ضمن تشکر از مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان که مدتی است از سوی صندوق حمایت برگزار می شود به عنوان نقطه عطفی در ورزش نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز