ابراهیم شکوری:

ایران در زمین ثالث بازی نخواهد کرد/ AFC به جای اقدام سیاسی عدالت را انجام دهد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۵۲۶۷۸
ایران در زمین ثالث بازی نخواهد کرد/  AFC  به جای اقدام سیاسی عدالت را انجام دهد
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: همه یک صدا، با یک هدف و رویکرد بر این عقیده هستیم که نباید تیم کشورمان در کشور دیگری بازی کند، حق طبیعی ما است که در کشور خود بازی کنیم.

«ابراهیم شکوری» دبیرکل فدراسیون فوتبال کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط با جلسه فراکسیون ورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان در خصوص تصمیم AFC  برای ممنوعیت برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران گفت: جلسه فراکسیون ورزش جلسه خوبی بود، گزارشی از اقدامات باشگاه های فوتبال، فدراسیون فوتبال ،کمیته ورزشی المپیک و وزارت ورزش خدمت نمایندگان مجلس ارایه و نمایندگان نیز در این زمینه نقطه نظرات خود رابیان کردند.  منتظر جوابیه ای هستیم که پس از جلسه  امروز ساعت5 برای ما ارسال خواهد شد که احتمالا فردا به دستمان می رسد.

او ادامه داد: همه یک صدا، با یک هدف و رویکرد بر این عقیده هستیم که نباید تیم کشورمان در کشور دیگری بازی کند، حق طبیعی ما است که در کشور خود بازی کنیم. هوادارن و باشگاه ها می خواهند که حداقل حق شان محقق شود و بازی ها در زمین کشورمان و با حضور تماشاگر ها برگزار شود. خواسته و اعتراضمان را به صورت مکتوب و شفاهی به AFC انعکاس دادیم و در حال رایزنی هستیم.

شکوری با بیان این جمله که امیدواریم این اقدام سیاسی ختم به خیر شود مطرح کرد: امیدواریم AFC انچه را که عدالت است انجام دهد. ایران در مقایسه با بسیاری از کشور ها مانند فرانسه، عربستان ، یمن و هنگ کنگ  شرایط بسیار امنی  دارد و مشکلی هم در این زمینه نداریم. این یک بحث سیاسی است که AFC مطرح کرده و امیدواریم حل شود.

 دبیر  کل فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به این سوال که اگر شرایط به گونه ای که می خواهیم پیش نرود آیا ایران در زمین ثالث بازی خواهد کرد؟" گفت: نه قطعا خواست مردم و باشگاه ها چنین چیزی نیست وفدراسیون فوتبال نیز  با این موضوع مخالف است که  در کشور ثالثی بازی کنیم زیرا ماهیت و جذابیت فوتبال به بازی در کشورمان و  با حضور تماشا گران است. اگر  این جذابیت  را از فوتبال بگیریم علاوه بر ضربه در مسایل اقتصادی در بحث های فنی و روانی هم بر بازیکنان تاثیر می گذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز