رضا صابونچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منکر وجود مشکلات نیستیم/ دلایل خداحافظی جعفری برای ما کاملا مشخص نیست/ شانس کسب سهمیه در رشته اسلالوم را داریم

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۵۲۶۹۰
منکر وجود مشکلات نیستیم/ دلایل خداحافظی جعفری برای ما کاملا مشخص نیست/ شانس کسب سهمیه در رشته اسلالوم را داریم
دبیر فدراسیون قایقرانی ایران گفت: قبلا هم صحبت‌هایی حول خداحافظی جعفری وجود داشت اما دلیل آن را به ما نگفته بود. زمانی که او صحبت از خداحافظی کرده بود، که ما فکر می‌کردیم به دلیل مشکلات و شرایط باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص خداحافظی آریا جعفری از تیم ملی اسلالوم به دلیل استاندارد نبودن مسیرهای ایران بیان کرد: در رشته اسلالوم باتوجه به این که مسیرهای استاندارد در دریاچه‌های طبیعی و مصنوعی نیاز به یک‌سری امکانات و تجهیزات خاصی دارد، متاسفانه تجهیزات به آن میزان نیست. اما خدا را شکر فعالیت‌های خوبی در این زمینه شده و در استان کهگیلویه و بویراحمد با کمک گنجی، رئیس هیات این استان، یک پیست در حد استاندارد ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: تمام اردوها و تمرینات تیم ملی اسلالوم هم در همین مسیر برگزار می‌شود. همچنین در استان‌های چهارمحال بختیاری، لرستان و گیلان دنبال آماده‌سازی چندین پیست استاندارد در دریاچه‌‌های طبیعی هستیم.

صابونچی اظهار داشت: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما از طرفی هم در این مدت یک ساله که شروع به کار کردیم، تمام سعی و تلاش خود را داشتیم تا در چندین استان، شرایط استانداردی فراهم کنیم. قبلا هم صحبت‌هایی حول خداحافظی جعفری وجود داشت اما دلیل آن را به ما نگفته بود. زمانی که او صحبت از خداحافظی کرده بود، که ما فکر می‌کردیم به دلیل مشکلات و شرایط باشد، از همان زمان جزو افرادی بود که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی، او را در نظر گرفته بودیم. فکر نمی‌کنم دلایل جعفری برای خداحافظی از ورزش قهرمانی فقط همین باشد.

دبیر فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: تا به حال ما نماینده‌ای از رشته‌های اسلالوم و بادبانی در المپیک‌ها نداشتیم و فقط در دو بخش آب‌های آرام و روئینگ حضور پیدا کردیم. کشور ما در اسلالوم و بادبانی تا به حال موفق به کسب سهمیه یا حتی مدال بازی‌های آسیایی نشدیم. اما واقعا برای دستیابی به این مهم، در حال تلاش هستیم، نمی‌خواهم وعده بی‌پایه و اساس بدهیم اما به کسب سهمیه در این رشته امیدوار هستیم. فروردین ماه سال آینده آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک خواهد بود و باید در این تورنمنت تمام تلاش خود را بکنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز