مدرکی روشن از دروغ‌گویی AFC/ بازیکن اوکراینی معادلات را بهم ریخت+عکس

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۸:۴۲
کد خبر: ۹۵۲۷۱۹
مدرکی روشن از دروغ‌گویی AFC/ بازیکن اوکراینی معادلات را بهم ریخت+عکس
حضور یک ستاره اوکراینی که اتفاقا جزو معروف‌ترین فوتبالیست‌های داخلی این کشور به شمار می‌رود مدرکی روشن است که نشان می‌دهد دلایل afc واهی و البته گزارش‌های واصله نیز دروغ است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته مهاجم اوکراینی تیم شهر خودرو وارد ایران شد  میروسلاو اسلاوو  بعد از انجام مذاکرات اولیه امروز در ایفمارک حاضر شد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. او قرار است تا ساعاتی دیگر راهی مشهد شود تا در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی قراردادش را با تیم شهر خودرو امضا کند.

این بازیکن از کشوری آمده که چندی پیش هواپیمای آن در ایران دچار حادثه شد و بر اثر سقوط آن جمعی از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند. متاسفانه این موضوع دستاویزی برای شیطنت برخی رسانه های غربی و عربی شد که همواره تشنه آسیب زدن به کشورمان از هر طریقی هستند.

همانگونه که پیش از این نیز گفته شد، خباثت برخی از کشورهای عربی و دلارهای نفتی آنها باعث شده کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی را مطرح کند.

photo_۲۰۲۰-۰۱-۱۸_۲۰-۱۵-۲۱

شاید باشگاه شهر خودرو بدون دقت به ملیت مهاجم جدید آن را جذب کرده، اما حضور یک ستاره اوکراینی که اتفاقا جزو معروف‌ترین فوتبالیست‌های داخلی این کشور به شمار می‌رود مدرکی روشن است که نشان می‌دهد دلایل afc واهی و البته گزارش‌های واصله نیز دروغ است.

نکته جالب این است که برخی از رسانه‌های عربستانی اعلام کرده‌اند که شرکت‌های هواپیمایی به ایران پرواز ندارند و این به آن معنی است که سفر برای باشگاه‌های آسیایی برای هر مسابقه به ایران دشوار است.

حال اینکه حضور این بازیکن اوکراینی خودش به تنهایی پاسخی به یاوه‌گویی این رسانه‌های عربی است. این بازیکن با کدام پرواز از کشورش به ایران آمده است؟ چگونه یک بازیکن اوکراینی و بیش از 20 بازیکن دیگر از کشورهای مختلف اروپایی، آفریقایی و آسیایی بعد از آن حادثه براحتی به ایران رفت وآمد کرده‌اند؟ afc  و رسانه‌های عربی بی‌تردید پاسخی برای این سوالات ندارند. بویژه اینکه باید بدانیم تمام حریفان تیم‌های ایرانی یا هواپیما اختصاصی دارند یا قادر به تهیه بلیت چارتر هستند. حال باید دید که با ضمانت امنیتی که مسئولان بلند پایه ورزش و در صدر آن وزیر ورزش داده است کنفدراسیون فوتبال آسیا چه بهانه‌ای در این‌باره دارد. به هر حال باید حضور این بازیکن را یک دهن‌کجی به رسانه‌هایی دانست که قصد تخریب و شیطنت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز