محمدرضا داورزنی:

برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ابزار دست رژیم صهیونیستی و استکبار تبدیل شدند/ رفتار غیر حرفه‌ای کولاکوویچ قابل توجیه نیست/ کسب سهمیه المپیک برای والیبال در سخت‌ترین شرایط اتفاق افتاد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۱:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۰۱۹
برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ابزار دست رژیم صهیونیستی و استکبار تبدیل شدند/ رفتار غیر حرفه‌ای کولاکوویچ قابل توجیه نیست/ کسب سهمیه المپیک برای والیبال در سخت‌ترین شرایط اتفاق افتاد
رییس فدراسیون والیبال گفت: برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ابزار دست رژیم صهیونیستی و استکبار تبدیل شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته و اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفت: کسب سهمیه المپیک والیبال در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد. در برهه‌ای این اتفاق افتاد که دو حادثه تلخ در کشور اتفاق افتاده بود. ما همه سعی خودمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم. برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به ابزار دست رژیم صهیونیستی و استکبار تبدیل شده اند‌. چطور ممکن است در عربستانی که مستقیما با یمن در جنگ است می‌توان مسابقه فوتبال برگزار کرد ولی در ایران که هیچگاه در طول تاریخ آنقدر امنیت نداشته است نتوانیم مسابقه برگزار کنیم. این لابی‌گری استکبار را نشان می‌دهد. ما برای حفظ عزت نفس نباید به خواست afc تن بدهیم و بهترین تصمیم از سوی باشگاه‌های ایران گرفته شده است.

او ادامه داد: تشکر می‌کنم از همدلی و وفاقی که بین کمیته المپیک و وزارت ورزش به وجود آمد. در دو سال گذشته با تعامل و همکاری که این دو نهاد باهم داشتند بسیاری از مشکلات گذشته رفع شد و باعث شد اعتبار و بودجه ورزش کشور رشد قابل توجهی داشت. امیدوارم با تمهیداتی که صورت گرفته بتوانیم شاهد موفقیت ورزش ایران در توکیو باشیم.

 داورزنی گفت: رفتار غیرحرفه‌ای از سوی هیچکس قابل‌توجیه نیست  و تذکراتی را به کولاکوویچ به خاطر‌ عکسی که منتشر شده بود دادیم. ولی این موضوع را نباید فراموش کنیم که با این شرایط والیبال ایران موفقیت بزرگی را با کولاکوویچ کسب کرد. درست است ‌که سرمربی از ایران رفته ولی همه بازی‌ها به شکل خوبی رصد می‌شود و اینطور نیست که تیم ملی را رها کنیم.

رییس فدراسیون والیبال افزود:  کولاکوویچ با شروع مرحله پلی‌آف در ایران خواهد بود. هر رشته‌ای شرایط خاص خودش را دارد و فدراسیون والیبال از سال ۲۰۰۷ از سرمربی خارجی استفاده کرده و راهکارهایی را اتخاذ کردیم‌ که مشکلی برای پرداختی به آنها نداشته باشیم. هر فدراسیونی اگر بخواهد می‌توانیم به آنها راهکار بدهیم.

داورزنی در ادامه توضیح داد: برای ما مهم است که شخصی که در معاونت بانوان حضور دارد به طور تمام وقت از او استفاده کنیم و با توجه به مشغله خانم زبردست ترجیح دادیم که ایشان دیگر در پست معاونت بانوان نباشد ولی همچنان از توانایی های او بهره خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: صحبت از تفریحی بودن سفر تیم ملی بانوان به رقابت‌های انتخابی حرف درستی نیست. ما در حوزه آقایان در آسیا حرف اول را می‌زنیم و باید به بانوان نیز بها بدهیم و بستر مناسب را برای رشد آنها فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز