غفور جهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است/ تصمیم afc سیاسی و شیطنت آمیز بود/ افرادی که می‌توانند به ملوان کمک نمی‌کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۵:۱۷:۵۱
کد خبر: ۹۵۳۳۴۸
قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است/ تصمیم afc سیاسی و شیطنت آمیز بود/ افرادی که می‌توانند به ملوان کمک نمی‌کنند
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: قلعه‌نویی بهترین گزینه برای تیم ملی ایران است. او می‌تواند این تیم را به جام جهانی ببرد و البته تیم هم خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غفور جهانی پیشکسوت فوتبال پیرامون تصمیم غیرورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره عدم میزبانی باشگاه‌های ایرانی به خبرنگار برنا گفت: اگر بخواهیم این موضوع را از طریق فیفا و مراجع بالاتر پیگیری کنیم این امکان وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد جریمه‌هایی را در نظر بگیرد.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه افزود: همه می‌دانند ایران تا چه حد کشور امنی است، تصمیمafc سیاسی و شیطنت آمیز بود. آنها حتی درباره زمان اعلام تصمیم نیز شیطنت کردند تا اجازه رایزنی بیشتر و بالاتر را از ما بگیرند. به هرحال باید بدانیم که این موضوع یک بحث مهم است که مربوط به کشورمان است و باشگاه‌ها تصمیمات خوبی گرفتند.

مهاجم سابق تیم ملی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی از میان علی دایی و امیر قلعه نویی گفت: چند روز پیش بود که بنده در جایی در همینباره صحبت می کردم. به شخصه ضمن احترام به نظرات مختلف معتقد هستم قلعه‌نویی بهترین گزینه برای تیم ملی ایران است. او می‌تواند این تیم را به جام جهانی ببرد و البته تیم هم خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد.

پیشکسوت پرآوازه ملوان در ادامه با اشاره به وضعیت این تیم گفت: متاسفانه بسیاری از افرادی که می‌توانند به ملوان کمک کنند، این کار را انجام نمی‌دهند. بندر انزلی 4 اداره کل دارد و می‌تواند به این باشگاه بیشتر کمک کند. پژمان نوری هم پیگیر وضعیت تیم است و امیدوارم کار به بهترین شکل در ادامه راه برود. به هر حال تیم بازیکنان خوبی را گرفته که می‌توانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند. البته تیم نیاز به زمان دارد و تا 3-4 هفته دیگر تیم بتواند بازی روان‌تری ارائه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز