بجنورد؛

ایران، قهرمان تیمی زورخانه‌ای جهان شد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۸:۲۲
کد خبر: ۹۵۳۳۸۴
ایران، قهرمان تیمی زورخانه‌ای جهان شد
در روز نخست سومین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان در بجنورد در رشته تیمی زورخانه‌ای، ایران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در روز نخست این رقابت‌ها امروز دوشنبه 30 دی ماه در سالن ورزشی سالوک واقع در دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری می‌شود تیم‌های شرکت کننده در رشته تیمی زورخانه‌ای به پیکار یکدیگر رفتند.

بر همین اساس تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب پژمان سکونتی (کردستان)، احسان حدادی (گلستان)، محمدرضا ابوالحسنی (اصفهان)، عباس مرادی زاده (یزد) و سوران الله مرادی (کردستان) با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب 701 امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

ورزشکاران عراق با 484 امتیاز نائب قهرمان شدند و جمهوری آذربایجان و افغانستان به ترتیب با 470 و 373 امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

گفتنی است، علیرضا غلامی (کردستان)، حجت رشیدزاده (کرمان) و محمدرضا سالاری (یزد) هدایت تیم ایران را بر عهده داشتند.

این رقابت‌ها امروز دوشنبه 30 دی ماه 1398با پیکار مدعیان قهرمانی جهان در رشته مهارت‌های فردی که شامل سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل بازی و میل گیری سنگین می‌باشد، پیگیری می‌شود.

در پایان ورزشکارانی که حد نصاب امتیازت لازم را از سوی کمیته داوران در مهارت‌های فردی کسب نمایند می‌توانند در رشته کشتی پهلوانی با یکدیگر رقابت داشته باشند.

نظر شما