امروز صورت گرفت؛

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص کمک به سیل‌زدگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۵۳۵۳۳
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص کمک به سیل‌زدگان
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن ابراز همدردی و همراهی با هموطنان سیستانی و بلوچ، در اطلاعیه‌ای از هواداران پرسپولیس در سراسر کشور تقاضا می‌کند برای کمک به سیل‌زدگان مشارکت داشته باشند. همچنین برای این منظور با هماهنگی سازمان هلال احمر و از طریق کانون هواداران باشگاه، پایگاهی نیز در ورزشگاه شهید درفشی‌فر تدارک دیده شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ ایران عزیز ما در هفته‌های گذشته، روزهای سخت و زمان‌های خاصی را پشت سر گذاشت که با حوادث گوناگون همراه شد. از جمله این موارد، سیل اخیر در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور بود که به ویژه هموطنان خوب و شریف ما در سیستان و بلوچستان را دچار حادثه و مصیبت کرد.

باشگاه پرسپولیس در همین راستا ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با سیل زدگان، بر آن شد چون گذشته با همکاری سازمان هلال احمر و با اقدام کانون هواداران پرسپولیس، نسبت برپایی پایگاهی جهت جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل زده اقدام نماید تا سهم کوچکی از یاری رسانی را بر عهده بگیرد.

خانواده عظیم پرسپولیس همواره در چنین مواقعی برای کمک به هموطنان خود پیشقدم بوده‌اند. با این وجود باشگاه پرسپولیس از هواداران میلیونی خود تقاضا می‌کند در هر نقطه‌ای از ایران عزیز که حضور دارند، به هر روشی که می‌توانند، یاری رسان هموطنان سیل‌زده باشند و دیگران را نیز ترغیب به انجام این امر کنند.

باشگاه پرسپولیس همچنین در هماهنگی با سازمان هلال احمر به عنوان متولی امداد رسانی به حادثه دیدگان در حوادث غیر مترقبه، اقدام به برپایی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مجموعه ورزشی درفشی فر (پرسپولیس) نموده است.

هواداران عزیز می‌توانند کمک های غیر نقدی خود شامل؛ پتو، زیر انداز (موکت یا فرش)، البسه گرم، مواد غذایی کنسروی، مواد غذایی خشک (مانند انواع حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، رب، قند، چای، نمک)، نان بسته بندی، آب معدنی، شیر خشک، پوشک و پوشینه (در سایزهای مختلف) و دستمال کاغذی، ظروف و وسایل پخت و پز، وسایل گرمایشی (بخاری و پخت پز گازی و نفتی)، یخچال، چراغ قوه و انواع وسایل کمک توانبخشی (مانند ویلچر، واکر، عصا و...) در این لیست اعلام شده است را به این پایگاه واقع در ورزشگاه شهید درفشی فر، جنت آباد خیابان آیت الله کاشانی بعد از مسجد نظام مافی خیابان شهید بهمنی نژاد تحویل دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز