در اردوی دی‌ماه به دنبال یافتن بازیکنان جدید بودیم؛

پورموسوی: آماده‌سازی مناسب باعث موفقیت تیم جوانان خواهد شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۶:۵۶
کد خبر: ۹۵۳۵۵۲
پورموسوی: آماده‌سازی مناسب باعث موفقیت تیم جوانان خواهد شد
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به دستاوردهای اخیر اردوی این تیم برنامه‌های آتی جوانان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوی درخصوص اردوی اخیر تیم ملی فوتبال جوانان که نخستین اردوی این تیم پس از صعود به دور نهایی رقابت های قهرمانی آسیا بود گفت: بعد از صعود به مرحله نهایی استراحت کوتاهی داشتیم و بازیکنان در اختیار باشگاه ها بودند اما با توجه به اطلاعاتی که از تیم های رقیب دریافت کرده ایم تمرینات سایر تیم ها هم در این مقطع آغاز شده است. به همین منظور نخستین اردوی تیم جوانان بعد از صعود در هفته پایانی دی ماه برگزار شد و در این اردو ابتدا به دنبال شناسایی نفرات مورد نیاز در بعضی از پست ها و ترمیم تیم بودیم. از تیم قبلی تقریبا فقط دو بازیکن را دعوت کردیم در حالی که سایر نفرات بازیکنان جدیدی بودند و می خواهیم در بعضی از پست ها انتخاب های تازه ای داشته باشیم که موجب موفقیت و تقویت تیم شود.

پورموسوی همچنین گفت: در پایان اردو هم یک بازی تدارکاتی بسیار خوب و مفید برگزار کردیم که عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود. در مجموع اردوی خوب و مفیدی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: طبق برنامه اردوی بعدی تیم جوانان از 12 بهمن آغاز می شود و کلیه نفرات مورد نظر را برای حضور در این اردو دعوت می کنیم.پیش بینی ما انجام دو بازی تدارکاتی است که می تواند بسیار مفید باشد. این تیم بیش از تمرین و هر چیزی به انجام بازی های تدارکاتی نیاز دارد چرا که می تواند موجب تقویت تیم و بالا رفتن تجربه بازیکنان شود. اواخر ماه بهمن هم احتمالا به دنبال برگزاری یک اردوی آماده سازی خارج از تهران خواهیم بود. تلاش می کنیم تا پایان سال جاری بازی های تدارکاتی مفیدی را داشته باشیم و حتی در یک تورنمنت آماده سازی مناسب شرکت کنیم. در واقع تدارکات ، آماده سازی و بازی های خوب و مفید می تواند موجب تقویت تیم و موفقیت جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز