با همراهی شکوری؛

نمایندگان ایران برای رایزنی با afc راهی مالزی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۱:۱۳
کد خبر: ۹۵۳۷۵۲
نمایندگان ایران برای رایزنی با afc راهی مالزی می‌شوند
مدیران عامل چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ‌ قهرمانان آسیا با رایزنی های محمدحسن انصاری فرد و موافقت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال راهی مالزی مقر کنفدراسیون اسیا می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیران عامل چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ‌ قهرمانان آسیا با رایزنی های محمدحسن انصاری فرد و موافقت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال امشب راهی مالزی مقر کنفدراسیون فوتبال اسیا می شوند.

محمدحسن انصاری فرد دو شب قبل پس از گفتگو و مشاوره با برخی مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگویی با وزیر ورزش پیشنهاد داد نمایندگان چهار باشگاه ایرانی برای ارایه نظرات خود و هواداران پرشماری که دارند راهی مالزی شده و با مقامات ارشد کنفدراسیون رایزنی و دیدار کنند.این پیشنهاد انصاری فرد با استقبال سلطانی فر همراه بود و وزیر ورزش از مدیرعامل پرسپولیس خواست این موضوع را به شکل جدی پیگیری نماید.

انصاری فرد در جلسه دیروز نمایندگان چهار باشگاه ایرانی با مسوولان فدراسیون نیز خواهان آن شد که به کنفدراسیون اعلام شود این چهار تیم خواهان مذاکره با مسوولان ارشد کنفدراسیون هستند. این‌ خواسته با استقبال بهاروند و شکوری همراه بود و مکتوب به کنفدراسیون اعلام شد و با ان موافقت شده است.

 شکوری دبیر فدراسیون و مدیران‌ عامل چهار باشگاه ایرانی برای رایزنی ها و انتقال دغدغه ها به سران کنفدراسیون امشب عازم مالزی می شوند و مقامات ایرانی که در کنفدراسیون کرسی دارند نیز حمایت خود را از این اقدام اعلام داشته اند.

نظر شما