علیرضا سهرابیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امروز کمیته و وزارت در یک راستا حرکت می‌کنند/ عملکرد دو ساله صالحی‌امیری و کمیته المپیک رضایت‌بخش است

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۹:۳۸
کد خبر: ۹۵۳۹۱۳
امروز کمیته و وزارت در یک راستا حرکت می‌کنند/ عملکرد دو ساله صالحی‌امیری و کمیته المپیک رضایت‌بخش است
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امروز کمیته و وزارت در یک راستا حرکت می‌کنند و امیدوارم این حرکت‌ها و فعالیت‌ها به نتاج مطلوبی برسد. اما متاسفانه زمانی این تعامل ایجاد شده است که منابع مالی محدودیت زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد دو سال اخیر کمیته ملی المپیک بیان کرد: صحبت‌های صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، همیشه آرامش‌بخش است و به فدراسیون‌ها کمک می‌کند. در خصوص فدراسیون قایقرانی هم در تمام مواقعی که نیاز به یاری داشتم، به من کمک کردند. رویکرد کمیته ملی المپیک از گذشته هم همین بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته اما من در این 10 ماه مشاهده کردم که صالحی امیری به صورت مستمر من را کمک کرده است.

وی در ادامه افزود: نیازهایی را که تا حد امکان می‌توانستند، نسبت به برنامه‌ای که در پیش داشتیم، برای فدراسیون فراهم کردند. این مسئله واقعا قابل تحسین است و باید از این نوع رویکرد کمیته تشکر کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امروز کمیته و وزارت در یک راستا حرکت می‌کنند و امیدوارم این حرکت‌ها و فعالیت‌ها به نتاج مطلوبی برسد اما متاسفانه زمانی این تعامل ایجاد شده است که منابع مالی محدودیت زیادی دارد و شاید نتوانند به برنامه‌های راهبردی و استراتژیکی مد نظر خود جامه عمل بپوشانند. تنها مشکل این است که منابع مالی گذشته را امروز نداریم تا نیازهای ورزشکاران را به شکلی پوشش دهند تا برنامه فدراسیون‌ها رنگ و بوی المپیک به خود بگیرد.

نظر شما
پرونده ویژه