میلاد وزیری:

سرعت کار ما المپیکی نیست/ در هر شرایطی سرباز ایران هستم

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۵:۴۹
کد خبر: ۹۵۳۹۵۶
سرعت کار ما المپیکی نیست/ در هر شرایطی سرباز ایران هستم
تنها نماینده تیروکمان ایران در مسابقات المپیک توکیو 2020 گفت: اگر شرایط مطلوب فراهم شود قطعا نتیجه بهتری می‌گیریم و اگر هم نشود در هر شرایطی سرباز ایران هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میلاد وزیری ملی پوش تیروکمان ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی دو هفته در اردوی امیدیه بود که من با هماهنگی در تهران به کار بدنسازی انفرادی پرداختم.

ملی پوش تیروکمان ایران ادامه داد: خوشبختانه اخیرا مشکل مربی بدنسازم در آستانه حل شدن است اگرچه که روال اداری و قراردادی که باید با این مربی امضاء شود کمی زمان برده است اما تمریناتم را شروع کردم.

وی افزود: نمی‌خواهم به المپیک بروم و فقط شرکت کننده باشم پس باید المپیکی تمرین کنم. فدراسیون تمام تلاشش را ‌می‌کند ولی کافی نیست و واقعیت این است که سرعت کار ما المپیکی نیست. می‌شود بهترین نتیجه را در المپیک گرفت به شرطی که باور کنیم امکان پذیر است.

وزیری تاکید کرد: غیر از مشکل مربی بدنسازم که اخیرا حل شده در خصوص متخصص تغذیه و روانشناس هم دوستانم به شخص من محبت دارند و به دلیل رفاقت مشکلاتم را برطرف می‌کنند. در حالی که نیاز است قراردادی باشد تا زحمتشان جبران شود. همچنین مشکلات تجهیزات هم وجود دارد که به روز نیست و تهیه آن کمی زمان برده است. اردوهای برون مرزی هم برای نزدیک شدن به شرایط المپیک کمک زیادی می‌کند.

وی در پایان گفت: پرداخت پاداش‌هایی که وعده داده شده بود باعث می‌شود با با ذهن آسوده‌تری تمرین کنیم. من وظیفه داشتم مشکلات و کمبودها را بگویم و البته تمام این موارد را به صورت مکتوب به فدراسیون و کمیته ملی المپیک اعلام کردم. اگر شرایط مطلوب فراهم شود، قطعا نتیجه بهتری می‌گیریم و اگر هم نشود فقط وظیفه داشتیم بگوییم. ما مشکلات مملکت را درک می‌کنیم و در هر شرایطی سرباز ایران هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز