به منظور حضور در مسابقات جهانی انجام شد؛

پیگیری تمرینات تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۹:۴۳
کد خبر: ۹۵۴۳۳۸
پیگیری تمرینات تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک
دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان جهت اعزام به مسابقات جهانی این رشته ورزشی در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 12 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی جودو ناشنوایان که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جهانی از دی ماه 1398 در تهران آغاز کرده اند، از روز گذشته وارد دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود شدند.

محمدرضا لویی مقدم سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان در رابطه با دعوت شدگان به اردو گفت: اردونشینان تیم ملی جودو ناشنوایان که تا 13 بهمن ماه در دومین مرحله از اردوهای این تیم حضور خواهند داشت، 12 جودوکار برتر مسابقات انتخابی هستند که پیش از این مقرر بود آبان ماه 98 به مسابقات جودو قهرمانی آسیا، اقیانوسیه در هنگ کنگ اعزام شوند که این مسابقات به دلیل شرایط امنیتی به زمان دیگری موکول شد.

وی در ادامه ابراز داشت: هفت مرحله اردوی آماده سازی تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی برای اعضای تیم برنامه ریزی شده است. جودوکاران حاضر در دومین مرحله از اردوها، تمرینات نوبت صبح خود را که اختصاص به کارهای هوازی و بدنسازی دارد در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان در ادامه و در خصوص رقبای اصلی این تیم در رقابت جهانی گفت: حریفان اصلی ایران که برای نخستین بار به مسابقات جهانی این رشته ورزشی اعزام خواهد شد کشورهایی نظیر ترکیه، روسیه، فرانسه، کره جنوبی، مغولستان و اوکراین هستند.

محمدرضا لویی مقدم در پایان و در رابطه با نفرات اعزامی به مسابقات جهانی گفت: اردوها و همچنین اعزام تیم زیر نظر فدراسیون ورزش های ناشنوایان می باشد. هشت جودوکار به مسابقات مذکور اعزام خواهند شد تا در رقابت های کاتا، مبارزات انفرادی و مبارزات تیمی شرکت کنند.

اسامی دعوت شدگان به دومین مرحله ازاردوهای تیم ملی جودو ناشنوایان به شرح زیر است: مهرداد بداغی، مسعود سفیدی، امیر محمد دفتری، حسین الله‌کریمی، علی سلحشور، علی غنبری، علی دهقان، فرید عساکره، مسعود رستگار، مهرداد صیدی، علیرضا ساعتیان و محمد آسیابی.

لازم به ذکر است علاوه بر محمدرضا لویی مقدم، مصطفی نمکیان به عنوان مربی و امیرحسین جعفری به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.

مسابقات جودو ناشنوایان جهان اواخر فروردین ماه سال 1399 و به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد.

نظر شما