باشگاه پرسپولیس:

قیمت نهایی بلیت‌ دیدار مقابل تراکتور به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۲:۵۰
کد خبر: ۹۵۴۳۴۵
قیمت نهایی بلیت‌ دیدار مقابل تراکتور به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اعلام صورت گرفته از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قرار است فروش بلیت مسابقه پرسپولیس و تراکتورذتبریز از صبح پنج‌شنبه آغاز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین قدوسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بلیت فروشی دیدار با تراکتور تبریز قرار است از ساعت 8 صبح فردا آغاز خواهد شد. به همین منظور آقای  یلوه، معاون اقتصادی باشگاه، روز گذشته در جلسه‌ای که به اتفاق مدیرعامل باشگاه داشتیم، درباره قیمت بلیت این دیدار پرس و جو کردند.  در نهایت انصاری فرد پس از بررسی‌هایی که داشتند قیمت نهایی بلیت‌ها را به ایشان اعلام داشت تا به شرکت توسعه و تجهیز به عنوان متولی فروش الکترونیک بلیت مسابقه‌ برای درج در سایت منتقل شود.

وی ادامه داد: تلاش باشگاه بر این بود فروش بلیت مسابقه از امروز چهارشنبه از طریق سامانه pin90.ir آغاز شود اما مسئولان شرکت توسعه و تجهیز‌به معاونت اقتصادی  اعلام کردند برای رفع یک مشکل فنی و عدم ایجاد مشکل برای هواداران آغاز بلیت فروشی به فردا موکول شده است و قول داده اند فردا بلیط فروشی آغاز شود. بنابر این اعلام، بلیت فروشی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه استارت می‌خورد.  باشگاه پرسپولیس هم از هواداران دعوت می‌کند در این دیدار و در همه رقابت‌های پیش رو بویژه بازی های 6 امتیازی حضور پرشور و گسترده داشته و حمایت همه جانبه‌ای از تیم داشته باشند و  تا دقیقه 90 از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس انشاالله با هوشیاری هوادران و حمایت آنها  در بازی‌های 6 امتیازی پیش رو که به صورت متوالی برگزار می‌شود به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا نهایت بهره را از ظرفیت هواداران خود می برد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه نیز برای این بازی به فکر منافع تیم و هواداران پرسپولیس است و دیدگاه‌های خود را به مسئولین اعلام داشته است. ما به طور قطع نمی‌خواهیم به حساسیت‌ها دامن بزنیم ولی باید طبق حقوق قانونی از هواداران خود بهره‌مند شویم.

قدوسی اضافه کرد: محمدحسن انصاری فرد هم در جلسات روی این مسئله تاکید کرده‌اند که حقوق باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس باید بر اساس قانون، عدالت و انصاف رعایت شود. بر همین اساس، از هواداران عزیز هم می‌خواهیم به محض شروع بلیت فروشی این مسابقه برای خرید و تهیه بلیت مسابقه اقدام کنند.

نظر شما