واکنش شدید به جدایی‌اش از نفتی‌‌ها؛

صحبت‌های دروازه‌بان پرسپولیسی دوباره حاشیه‌ساز شد+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۳:۴۱:۳۱
کد خبر: ۹۵۴۴۲۵
صحبت‌های دروازه‌بان پرسپولیسی دوباره حاشیه‌ساز شد+عکس
دروازه بان سابق نفت مسجد سلیمان درخصوص علت جدایی اش از جنوبی‌ها صحبت کرد.

به گزارش روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ سوشا مکانی از نفت مسجد سلیمان جدا شد و می‌خواهد به نروژ باز گردد. این بازیکن که چند فصل پیش ستاره پرسپولیس بود صحبت هایی را انجام داد که تبدیل به حاشیه شد.

وی در باره جدایی اش گفت: آقایان می‌خواستند خودشان را از همه چیز مبرا کنند و این شاید به خاطر عملکرد بدی بود که در نیم فصل داشتم! شاید یادشان رفته در همین نیم فصل دو بار فک و صورتم به خاطر نفت آسیب شدید دید و شاید دوست دارند بازیکنی را بیاورند که برایشان منفعت دارد. احتمالا من برای آنها بازیکن بدی بودم؛ می‌دانید چرا؟ چون من به کسی باج نمی‌دهم و حرف حق را می‌زنم. تا انتهای فوتبالم هم رویه ام همین است. از گفتن حقیقت هراس ندارم و پیش هیچ کس هم منفعتی ندارم. با تکیه بر مسائل فنی کارم را جلو می‌برم و وابسته به جهتی هم نیستم.

121

اگر کسی از دست من ناراحت می‌شود، مشکل خودش است و اگر کسی ضعف هایش را نمایان شده می‌بیند، باز هم مشکل خودش است.در قراردادی که برای من نوشته بودند آمده بود که سوشا مکانی فقط در مواقعی پول بگیرد که تیم ببرد یا مساوی کند. این عجیب نیست؟ به نظر من که این قرارداد مضحک از طرف آدم‌های خنده دار نوشته شده است! متاسفانه این افراد از اعتماد من سوءاستفاده کردند. من همه چیز را پای اعتماد گذاشتم و آن قرارداد را امضا کردم، اما این‌ها احترام را حفظ نکردند.

منبع : ورزش 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز