مقصد ستاره‌های سرخابی مشخص شد؛

رونمایی از دو بمب نقل‌وانتقالاتی+عکس

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۴:۴۸:۳۶
کد خبر: ۹۵۴۴۲۶
رونمایی از دو بمب نقل‌وانتقالاتی+عکس
بحث حضور دو لژیونر فوتبال ایران در تیم‌های پورتو پرتغال و هرتابرلین آلمان بسیار جدی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از انتقال علیرضا جهانبخش از تیم آلکمار هلند به برایتون انگلیس فوتبال ایران شاهد هیچ انتقال بزرگ دیگری نبود. اگرچه تعداد لژیونر‌های فوتبال ایران در تیم‌های اروپایی کم نیست اما چند فصلی است که شاهد انتقال آن‌ها به تیم‌های مطرح نبودیم.

در شرایطی که چند روز پیش بحث حضور مهدی طارمی در تیم  پورتو پرتغال از سوی یک خبرنگار پرتغالی مطرح شد، حالا شنیده می‌شود استون ویلا نیز خواهان این بازیکن شده ولی دراین میان بحث انتقال طارمی به پورتو بسیار جدی است. با این شرایط بعید نیست که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و کنونی ریوآوه پرتغال در انتقالی بزرگ راهی این تیم مطرح اروپایی شود.

 

از طرفی، بحث جدایی مجید حسینی از ترابزون اسپور هم مدتی است که به گوش می‌رسد. هرچند که این بازیکن در چند بازی اخیر تیمش نیمکت‌نشین شده و حتی در فهرست مازاد این تیم ترکیه‌ای قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد انتقال این بازیکن به یکی از تیم‌های دیگر اروپایی هم بسیار جدی است. تیم هرتابرلین آلمان در حال حاضر اصلی‌ترین مشتری مدافع ملی‌پوش ایران است و شنیده می‌شود بحث انتقال این بازیکن به بوندسلیگا بسیار هم جدی است.

53

با این شرایط به نظر می‌رسد پس از چند فصل که شاهد انتقال بازیکنان ایرانی به تیم‌های مطرح نبودیم، قرار است دو انتقال بزرگ برای فوتبال ایران رقم بخورد.

نظر شما
پرونده ویژه