توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاه‌ها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد؛

مازیار ناظمی: کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد میزبانی‌های ایران حفظ می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۴:۳۴
کد خبر: ۹۵۴۶۰۳
مازیار ناظمی: کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد میزبانی‌های ایران حفظ می‌شود
مازیار ناظمی گفت: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال اسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهرخودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی‌ها در ایران عزیز خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیات ایرانی مرکب از معاون قهرمانی وزارتخانه و مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاه ها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد، میزبانی های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ شود.

سخنگوی وزارت ورزش گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی در نزد مدیران، فدراسیون فوتبال و همراهی و کمک موثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه ها به خصوص صدا و سیما و هواداران باشگاه ها و فوتبال و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم. 

ناظمی افزود: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهرخودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی ها در ایران عزیز خواهد بود. 

سخنگوی وزارت ورزش گفت: با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت و انشاالله با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقمند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز