محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های دیگر از داشتن هواداران پرشور محروم هستند/ شانس نمایندگان ایران برای صعود به مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۰:۱۰
کد خبر: ۹۵۴۶۲۳
تیم‌های دیگر از داشتن هواداران پرشور محروم هستند/ شانس نمایندگان ایران برای صعود به مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شد
پیشکسوت فوتبال گفت: بین تمام کشورهای منطقه، آسیا و به خصوص خلیج فارس، ما پرطرفدارترین تیم‌ها را داریم و باید بتوانیم از چنین پتانسیلی استفاده کنیم چون تیم‌های دیگر از این مزیت محروم هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص میزبای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران بیان کرد: وقتی چنین مسائلی پیش می‌آید باید به صورت قانونی و با دلیل و منطق صحبت کنیم. این اتفاق بسیار خوبی است که از مجاری قانونی به آن ورود پیدا کردیم.

وی افزود: میزبانی رقابت‌ها در نتیجه بازی‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود چون بین تمام کشورهای منطقه، آسیا و به خصوص حاشیه خلیج فارس، پرطرفدارترین تیم‌ها را داریم و باید بتوانیم از چنین پتانسیلی استفاده کنیم زیرا تیم‌های دیگر از این نکته محروم هستند.

پنجعلی در پایان گفت: با برگشت این میزبانی‌ها به کشور ما، شانس تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به مراحل بعدی چند برابر می‌شود و نتایج مطلوب‌تری کسب خواهند کرد.

نظر شما