قاسم رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه از کشتی در المپیک توکیو انتظار مدال دارند/ جام تختی فرصت مناسبی برای محک زدن فرنگی‌کاران است

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۹۵۴۶۸۰
فرنگی‌کار مازندرانی سابق تیم ملی ایران گفت: مسابقات جام تختی بهترین فرصت است تا کشتی‌گیران ما به خوبی محک بخورند تا بتوانند برای انتخابی المپیک نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناسایی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قاسم رضایی، پیشکسوت کشتی فرنگی ایران، درباره رقابت‌های جام تختی به خبرنگار برنا گفت: روز اول مسابقات که به خوبی برگزار شد و خوشبختانه شیراز هم میزبانی خوبی را دارد در کنار این هم مردم و هم ورزشکاران استقبال خوبی داشتند.

او اضافه کرد: از نظر فنی هم با توجه به اینکه اکثر ملی‌پوشان و کشتی‌گیران داخلی در این مسابقات حضور دارند سطح بالایی را شاهد هستیم. امیدوارم همین روند تا فینال ادامه پیدا کند و کشتی‌های خوبی را تماشا کنیم.

دارنده مدال طلای المپیک افزود: این مسابقات بهترین فرصت است تا کشتی گیران ما به خوبی محک بخورند تا بتوانند برای انتخابی المپیک نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناسایی کنند. از طرفی کادر فنی ما هم می‌تواند ترکیب خوبی را برای حضور در مسابقات پیش‌رو از بین این فرنگی کاران انتخاب کند.

قاسمی در پایان گفت: کشتی به عنوان ورزش اول ایران جایگاه ویژه‌ای هم بین مردم و هم مسئولین ورزش دارد و البته با توجه به تاریخچه‌ای هم که در میادین دارد برای المپیک پیش‌رو همه از این رشته انتظار مدال طلا دارند. این امر می‌تواند محقق شود ولی باید بیش از این از کشتی حمایت شود.

نظر شما
پرونده ویژه