کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اجماع حداکثری بین کمیته و وزارت ورزش به وجود آمده است/ روند خوبی در کسب سهمیه المپیک پیش گرفتیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۰۱:۱۱
کد خبر: ۹۵۴۷۲۰
دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه با حضور صالحی‌امیری در راس کمیته و ارتباط بسیار خوبی که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دارد، به نظر می‌رسد یک اجماع حداکثری بین این دو نهاد ورزش به وجود آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیکاووس سعیدی، دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد سال‌های اخیر کمیته ملی المپیک بیان کرد: یکی از مولفه‌های اثرگزار در حوزه مدیریت اجماع است، خوشبختانه با حضور صالحی‌امیری در راس کمیته و ارتباط بسیار خوبی که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دارد، به نظر می‌رسد یک اجماع حداکثری بین این دو نهاد ورزش به وجود آمده است. کمیته ملی المپیک به عنوان دستگاه دیپلماسی و وزارت به عنوان نقش حاکمیت توسعه ورزش هستند.

وی افزود: این اجماع می‌تواند پشتوانه معنوی و مدیریتی خوبی برای سازماندهی فعالیت‌های المپیک باشد که حدود 6 ماه دیگر در شهر توکو با حضور کاروان ورزشی کشورمان آغاز خواهد شد. من فکر می‌کنیم کوچک‌ترین تضادی در تصمیم‌گیری‌های این دو ارگان وجود ندارد و اصل هم‌افزایی در سطوح عالی مدیریت ورزش کشور ملاحظه می‌شود.

سعیدی اظهار داشت: وضعیت سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران ما خوب است، تا به الان 41 سهمیه کسب کردیم که دو سهمیه ما در دو رشته تیمی بسکتبال و والیبال است. تا خرداد ماه سال آینده فرصت برای کسب سهمیه در برخی رشته‌ها وجود دارد، مانند کاراته، کشتی، تیروکمان، ژیمناستیک، تنیس روی میز، قایقرانی و ... .

دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: روندی که پیش گرفتیم بسیار خوب است و براساس رصدی که از فعالیت‌ها فدراسیون‌ها صورت گرفته، هم در سطح کارشناسی و هم در سطح مدیریت راهبردی، نشانگر حرکت روبه جلو است و فدراسیون‌ها تلاش خود را می‌کنند. امیدواریم تا پایان دوره کسب سهمیه آنچه پیش بینی کردیم را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز