در مجموعه شیرودی رقم خورد؛

برتری قاطع واترپلو پرسپولیس برابر پیشگامان کویر یزد

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۰:۴۷
کد خبر: ۹۵۴۸۵۱
برتری قاطع واترپلو پرسپولیس برابر پیشگامان کویر یزد
مرحله اول رقابت‌های پلی آف بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو در استخر بین‌المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد و با پیروزی قاطع تیم واترپلو پرسپولیس همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری مرحله گروهی بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور، رقابت‌های پلی آف این مسابقات از امروز (جمعه) آغاز شد.

در مجموع رقابت‌های گروهی این مسابقات به ترتیب تیم‌های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، سایپا و استخر شهید نوفلاح در گروه A  و تیم‌های نفت امیدیه، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند و پیشگامان کویر یزد در گروه B اول تا چهارم شدند. بر این اساس تیم‌های اول و چهارم، سوم و دوم دو گروه بصورت ضربدری در مرحله اول پلی آف امروز جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۸ در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مصاف هم رفتند.  در اولین رقابت امروز، تیم واترپلو پرسپولیس از ساعت ۱۰ صبح برابر پیشگامان کویر یزد قرار گرفت.

پرسپولیس در این مصاف با ارایه یک بازی قدرتمندانه و هماهنگ با غافلگیر کردن حریف خود، خیلی زود امتیازات لازم را دریافت کرد و با ارایه یک بازی برتر با نتیجه ۱۸ بر ۵ به پیروزی دست پیدا کرد.  دور برگشت این مسابقات نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما