کیمیا همتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است/ کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا داریم/ ملی‌پوشان تکواندو یکدست و همدل هستند

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۰۶:۲۷
کد خبر: ۹۵۴۸۸۹
آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است/ کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا داریم/ ملی‌پوشان تکواندو یکدست و همدل هستند
تکواندوکار تیم ملی ایران گفت: آروزی هر ورزشکاری است که با پیراهن تیم‌ملی کشورش در المپیک حضور داشته باشد قطعا آروزی قلبی من هم همین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا همتی، عضو تیم‌ملی تکواندو بانوان درباره میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی بیروت در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در مسابقات انتخابی گرنداسلم از ناحیه زانو آسیب دیدم به همین دلیل مدتی را فقط تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کردم. اما رفته رفته برای حضور در اردوهای تیم‌ملی تمرینات فنی را شروع کردم.

وی افزود: خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارم و تیم‌ملی هم در کنار هم خوب و یکدست شده امیدوارم با همین هماهنگی در مسابقات پیش رو هم بدرخشیم و نتیجه تلاش هایمان را با کسب مدال‌های خوشرنگ ببینیم.

دارنده مدال نقره المپیک جوانان درخصوص برنامه‌هایش برای کسب سهمیه المپیک 2020 نیز گفت: آروزی هر ورزشکاری است که با پیراهن تیم‌ملی کشورش در المپیک حضور داشته باشد قطعا آروزی قلبی من هم همین است و تلاش می‌کنم با عملکرد خوبم در قهرمانی آسیا جزو 2 نفری باشم که قرار است عازم گزینشی المپیک شود.

همتی در مورد رقیای آسیایی نیز توضیح داد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما به مراتب سخت‌تر از مسابقات قهرمانی جهان است چرا که بهترین‌های تکواندو در آسیا و کشورهای چین و کره حضور دارند. اما همه یکدل تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

عضو تیم‌ملی تکواندو در پایان در خصوص کیفیت لیگ برتر نیز گفت: لیگ با وجود مشکلاتی که دارد ولی برای ما که فرصت حضور در تونمنت‌های زیادی را نداریم بسیار خوب و مناسب است. من احساس می‌کنم لیگ برای من پر از درس است که در آن می‌توانم اشکالات ذهنی و فنی خودم را به خوبی آنالیز کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز