برد در بازی پلی‌آف روحیه را به آبی‌پوشان برمی‌گرداند؛

اکبرپور: الکویت نمی‌تواند مشکلی برای شاگردان مجیدی ایجاد کند/ استقلال یکی از قدرت‌های بزرگ آسیا است

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۵:۱۶:۱۱
کد خبر: ۹۵۴۹۸۵
اکبرپور:  الکویت نمی‌تواند مشکلی برای شاگردان مجیدی ایجاد کند/ استقلال یکی از قدرت‌های بزرگ آسیا است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما تیمی شناخته شده در آسیا هستیم و همه روی استقلال در آسیا حساب ویژه ای باز می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی حساس این تیم در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: استقلال 2 ماه پر حادثه را پشت‌سر گذاشت. همه چیز تمام شده و باید روبه آینده نگاه کنیم. به هرحال بازیکنان باید امروز مقابل الکویت هویت و توانایی بالای تیم را نشان دهند.

مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال گفت: وقتی بازی در لیگ قهرمانان آسیا حذفی می‌شود حساسیت بازی هم بالاتر می‌رود. این نکته مهم است که بازیکنان استقلال امروز با تمرکز وارد زمین شوند. من روی الکویت شناخت ندارم اما معتقدم استقلال آنقدر قدرتمند هست که بتواند مقتدرانه این تیم را شکست دهد. ما تیمی شناخته شده در آسیا هستیم و همه روی استقلال در آسیا حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. امیدوارم امروز بازیکنان بتوانند با قدرت وارد زمین شوند و با ارائه بازی همیشگی خود تیم حریف را شکست دهند. استقلال با این پیروزی روحیه زیادی می‌گیرد و کارش برای بازی با نماینده قطر و حضور در مرحله گروهی هموار می‌شود.

کاپیتان سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه دیروز شخصی در فرودگاه برای دیاباته مشکلی ایجاد کرد که همه دیدیم. برای آن شخص متاسف هستم. نباید فراموش کنیم بازیکنان خارجی از هر تیمی میهمان هستند. ضمن اینکه این تصویر در همه جا دیده می‌شود و با این کار میهمان نوازی خودمان را هم زیر سوال می‌بریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز